Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Cyfrowa Transformacja w Twojej Gminie

Urzędnik do spraw strategii

Opublikowano: 2025-03-28 10:49:06, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

ORA-K.2110.36.2025

Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Biurze Zarządzania Projektami, Strategii i Analiz (Referat Strategii) Urzędu Miasta Rzeszowa

1. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie wyższe,

- doświadczenie zawodowe związane ze sporządzaniem informacji, sprawozdań,

raportów oraz innych dokumentów, w tym tworzenie wykresów, tabel oraz

wizualizacji danych w programie Microsoft Excel,

- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni

praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo

skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:

- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach

samorządowych, o finansach publicznych, Kodeks Postępowania

Administracyjnego,

- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,

- bardzo dobra znajomość organizacji oraz zasad funkcjonowania samorządu

terytorialnego, w tym Miasta Rzeszowa,

- ogólna wiedza na temat planowania społeczno-gospodarczego i przestrzennego,

w tym na temat dokumentów strategicznych i aktów planistycznych, ich systemu,

hierarchii oraz zasad opracowywania i realizacji,

- wiedza na temat dokumentów strategicznych Miasta Rzeszowa,

- umiejętność analitycznego myślenia, szczegółowej analizy i weryfikacji danych oraz

syntezy i formułowania wniosków i rekomendacji w formie pisemnej,

- umiejętność współpracy w zespole oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej

i zarządzania czasem,

- wysoka umiejętności pisania i redagowania tekstów,

- biegła znajomość obsługi komputera, w tym Microsoft Office (Word, Excel, Power

Point),

- samodzielność, dokładność, komunikatywność, odpowiedzialność.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- wspieranie koordynacji prac nad dokumentami strategicznymi,

- udzielanie niezbędnej pomocy zaangażowanym w prace nad dokumentami

strategicznymi komórkom organizacyjnym urzędu oraz jednostkom miejskim,

w szczególności z zakresu pozyskiwania potrzebnych danych oraz innych informacji,

- wspieranie organizacji zespołów zadaniowych i innych gremiów powołanych w celu

opracowania oraz wdrażania miejskich dokumentów strategicznych oraz obsługa ich

prac,

- nawiązywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi w związku

z opracowywaniem miejskich dokumentów strategicznych,

- monitorowanie zmian w zakresie krajowych i unijnych polityk oraz regulacji prawnych

związanych z zarządzaniem rozwojem,

- sporządzanie informacji, sprawozdań, raportów oraz innych dokumentów

związanych z miejską polityką rozwoju, w tym tworzenie wykresów, tabel oraz

wizualizacji danych w programie Microsoft Excel,

- wspieranie komórek organizacyjnych i innych jednostek miejskich w związku

z uzgadnianiem oraz opiniowaniem projektów zewnętrznych dokumentów

o charakterze strategicznym oraz projektów aktów prawnych,

- wykonywanie prac kancelaryjnych związanych z bieżącą obsługą referatu Strategii

w Biurze Zarządzania Projektami, Strategii i Analiz Urzędu Miasta Rzeszowa

(w tym obieg dokumentacji, korespondencja wewnętrzna i zewnętrzna),

- wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Referatu Strategii oraz

Dyrektora Biura Zarządzania Projektami, Strategii i Analiz Urzędu Miasta Rzeszowa

związanych z zajmowanym stanowiskiem pracy.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego

oraz komputerowego i narzędzi informatycznych.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik

zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów

o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych

jest wyższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

- list motywacyjny,

- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów

o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za

umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo

skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych

i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz

bieżącą datą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na

adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych

kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Biurze Zarządzania

Projektami, Strategii i Analiz (Referat Strategii) Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia

3 kwietnia 2025 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji

Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1,

35- 064 Rzeszów.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym

podpisem.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1,

35-064 Rzeszów,

2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub

pisemnie na adres administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie

Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach

samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych

osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.

4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta

lub tablicy ogłoszeń.

5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą

przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych

kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury

naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.

6. Posiada Pani/Pan prawo do:

a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,

e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,

00-193 Warszawa).

7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu

pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć

w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

 

Załączniki:

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij