Zarząd Dróg - praca dla urzędnika
RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0
Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko Starszego Inspektora do Działu Organizacji Ruchu
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: transport, inżynieria lądowa, budownictwo, organizacja ruchu drogowego, geodezja),
- doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat pracy, w tym co najmniej 3 lata na stanowiskach związanych z organizacją ruchu lub zarządzaniem drogami,
- dobra umiejętność obsługi komputera: pakietu MS Office oraz programów biurowych,
- prawo jazdy kat. B,
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na stanowisku,
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
- staż pracy w urzędzie (jednostkach budżetowych) przy wykonywaniu podobnych czynności,
- doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi,
- umiejętność obsługi programów projektowych (np. AutoCAD),
- doświadczenie w zakresie opracowywania projektów organizacji ruchu,
- znajomość przepisów: Ustawa o drogach publicznych, Prawo o ruchu drogowym, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o samorządzie gminnym, Przepisy o zamówieniach publicznych, znajomość Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, znajomość Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
- znajomość topografii Rzeszowa,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z przejazdem po drogach pojazdów ponadnormatywnych,
- opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowej w zakresie koncepcji organizacji ruchu,
- współdziałanie z innymi podmiotami odpowiedzialnymi za zarządzanie i bezpieczeństwo ruchu drogowego,
- prowadzenie spraw związanych ze zmianami organizacji ruchu,
- analiza i optymalizacja funkcjonowania ruchu drogowego,
- wdrażanie rozwiązań mających na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu,
- organizowanie i nadzorowanie badań natężenia ruchu.
- konsultowanie projektów z mieszkańcami i organizacjami społecznymi.
- uzgadnianie warunków dla inwestycji wpływających na organizację ruchu.
- nadzór nad oznakowaniem drogowym (znaki),
- opiniowanie projektów drogowych pod kątem organizacji ruchu.
- przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących organizacji ruchu.
- prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją ruchu.
- sporządzaniem raportów i analiz dotyczących sytuacji na drogach
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów mogących świadczyć o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe: w przypadku posiadania,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku posiadania przez kandydata stopnia niepełnosprawności,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg w Rzeszowie osobiście lub pocztą na adres: ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, pok. 604, w zamkniętych kopertach
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Starszego Inspektora do Działu Organizacji Ruchu”, w terminie do dnia 31 marca 2025 r.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (www.bip.um.erzeszow.pl) oraz na tablicy informacyjnej MZD w Rzeszowie w budynku przy ul. Targowej 1 (VI piętro).
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r.) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, Targowa 1, 35-064 Rzeszów – reprezentowany przez Dyrektora, w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod2@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.
2. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
3. W przypadku wygrania naboru Pani/Pana dokumenty zostaną dołączone do akt osobowych i będą
przechowywane przez okres przewidziany dla dokumentacji pracowniczej – 10 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł. Dane osobowe
pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia
procedury naboru, tj. od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze (nabór
rozstrzygnięty) lub od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru (w przypadku
niewyłonienia kandydata). Dotyczy to także ofert, nie spełniających wymagań formalnych oraz
tych, które wpłynęły po upływie wyznaczonego terminu składania dokumentów. Po upływie tego
terminu dokumenty aplikacyjne kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone; W przypadku
kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne
i zakwalifikowali się do kolejnego etapu naboru, dane w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu
zamieszkania w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego przechowywane będą w dokumentacji
z przeprowadzonego naboru z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych
w obowiązujących przepisach prawnych, w tym przepisach archiwalnych – 5 lat;
4. Posiada Pani/Pan prawo do żądania: dostępu do danych osobowych na zasadach art. 15 RODO,
sprostowania danych osobowych na zasadach art. 16 RODO, żądania ograniczenia przetwarzania
na zasadach art. 18 RODO, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na
zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
prawo do żądania usunięcia danych osobowych na zasadach art. 17 RODO.
5. Przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
prawa dotyczące ochrony danych osobowych.
6. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i
ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu
rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
7. Zarejestrowane dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania
decyzji i profilowania.
8. Odbiorcami będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. W zakresie odbiorców
danych osobowych informacja o wynikach naboru w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca
zamieszkania w rozumieniu Kodeksu Cywilnego będzie udostępniona na stronie BIP UM
Rzeszowa oraz na tablicy ogłoszeń MZD w Rzeszowie.