Cyfrowa Transformacja w Twojej Gminie
Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Praca w spółce lotniskowej

Opublikowano: 2025-03-17 10:42:59, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

JASIONKA.

fot. Robert Neumann/materiały prasowe lotniska Rzeszów-Jasionka

fot. Robert Neumann/materiały prasowe lotniska Rzeszów-Jasionka

 

Starszy analityk finansowy

Wymagania:

- preferowane wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości lub ekonomii;

- min. 3 lata doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku;

- znajomość analizy finansowej przedsiębiorstw, zagadnień księgowych, zasad rachunkowości zarządczej;

- doświadczenie w przeprowadzaniu analiz finansowych i ocenie ryzyka potencjalnych inwestycji;

- dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office w tym zwłaszcza MS Excel (formuły, tabele przestawne, wizualizacja danych) i MS Power Point (umiejętność tworzenia prezentacji menedżerskich);

- praktyczna znajomość komputerowych systemów finansowo księgowych (preferowana znajomość systemu Comarch Optima i dodatku Comarch BI), umiejętność korzystania z danych księgowych w różnych przekrojach;

- umiejętność pracy pod presją czasu, ścisłe przestrzeganie terminów na raportowanie;

- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne – umiejętność współpracy interdysplinarnej z różnymi pionami w spółce (zakupy, inwestycje, Pion komercyjny, Pion operacyjny, Pion bezpieczeństwa);

- umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów, inicjatywy w działaniu, nastawienie na szukanie rozwiązań i usprawnień w procesach zarządczych;

- rzetelność, mocne poczucie odpowiedzialności za powierzony obszar pracy, kultura osobista, sumienność;

- posiadanie certyfikatów branżowych, takich jak np. CFA, ACCA będzie dodatkowym atutem acz nie jest warunkiem koniecznym do zatrudnienia.

Zakres obowiązków:

- przygotowanie i współprowadzenie procesu budżetowania dla jednostek organizacyjnych (MPK) oraz planu finansowego spółki w uzgodnionym formacie w ujęciu rocznym;

- współpraca z wszystkimi działami w zakresie uzgadniania założeń na kolejny rok, okres do planu finansowego;

- omawianie założeń i uzyskanych wyników z Zarządem Spółki i właścicielami MPK;

- kontrola realizacji planu, analiza przyczyn powstałych odchyleń – analiza miesięczna, kwartalna;

- prowadzenie plików budżetowych (sprawozdania finansowe pro forma) i plików kontrolnych;

- przygotowywanie raportów, analiz itp. wg ustalonego zakresu i harmonogramu;

- bieżąca i ciągła współpraca z Działem księgowości, Zespołem finansów, Działem Handlu, Pionem Techniczno- Inwestycyjnym;

- współpraca z działem księgowości przy zamknięciu miesiąca, kwartału, roku

- przygotowywanie i rozwój narzędzi informacji zarządczej w spółce oraz udział w procesie cyfryzacji procesów spółki.

Oferujemy:

- umowę o pracę,

- niezbędne szkolenia i certyfikaty,

- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,

- pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu,

- pakiety socjalne w ramach ZFŚS oraz benefity pozapłacowe.

Wymagane dokumenty:

- CV,

- zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór w załączeniu).

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko i wyłącznie z wybranymi kandydatami, którzy spełniać będą zarówno wymagania formalne określone w ogłoszeniu, jak i nasze oczekiwania. Nabór prowadzony jest w dwóch turach. Termin nadsyłania dokumentów dla pierwszej tury mija 21.03.2025 r. W przypadku niewyłonienia kandydatów w pierwszej turze termin nadsyłania dokumentów dla drugiej tury mija 05,04.2024 r. Wymagane dokumenty wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (według załączonego wzoru) należy nadsyłać na adres rekrutacja@rzeszowairport.pl

 

Załączniki:

zgoda na przetwarzanie danych dla potrzeb rekrutacji

klauzula informacyjna - rekrutacja

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij