Autobus turystyczny dla PKS Rzeszów wyleasinguje mLeasing
POWIAT RZESZOWSKI. Warszawska firma była jedynym oferentem w przetargu.

Przewoźnik będzie musiał sporo dopłacić. Liczył się z wydatkiem 1 300 000 zł, a cena usługi wyniesie 2 130 984 zł.
PKS Rzeszów chce wyleasingować jeden autobus turystyczny. Okres leasingu ma wynosić 60 miesięcy. Oczywiście pojazd ma być nowy i nierejestrowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r.
Zamawiany autobus ma mieć od 12,5 do 13 m długości i dysponować 55 miejscami siedzącymi dla pasażerów. Pojazd ma być napędzany silnikiem o mocy minimum 400 kM, zasilanym olejem napędowym. Układ drzwi: 1-2- 0. Naprzeciwko środkowych drzwi pojazd powinien posiadać „demontowalny podest z 4 siedzeniami, przystosowanie do przewozu osób na wózku inwalidzkim”. Do tego windę dla niepełnosprawnych. Pojazd ma mieć też bogate wyposażenie - od głosowej i wizualnej informacji pasażerskiej, przez gniazda USB po klimatyzację.
Systemy pokładowe autobusu muszą być kompatybilne z system obszarowego sterowania ruchem ITS i systemem informacji pasażerskiej użytkowanym przez przewoźnika (więcej o szczegółach zamawianego wyposażenia można przeczytać w dokumentacji przetargowej na platformie zakupowej przewoźnika).