Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Cyfrowa Transformacja w Twojej Gminie
Modułowa hala produkcyjno-magazynowa w Mielcu na wynajem
 

Urzędnik ds. obsługi kadrowo-płacowej

Opublikowano: 2025-02-07 14:23:10, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Rzeszowie

35-103 Rzeszów ul. Hanasiewicza 21

 

Ogłoszenie nr 148021 / 07.02.2025

 

Specjalista

Do spraw: obsługi kadrowo-płacowej w Samodzielnym stanowisku do spraw kadr

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Pół etatu

1

Wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 3100,00 zł brutto

 

Osoba na tym stanowisku:

prowadzi sprawy związane z nawiązywaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy członków korpusu służby cywilnej oraz pozostałych pracowników,

prowadzi sprawy związane z ustalaniem wynagrodzenia dla członków korpusu służby cywilnej i pozostałych pracowników oraz z nagradzaniem i wyróżnianiem pracowników, a także ustala uprawnienia pracowników do nagród jubileuszowych i innych świadczeń, sporządza listy płac,

zakłada i prowadzi akta osobowe pracowników,

prowadzi sprawy socjalne w oparciu o obowiązujące przepisy i regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,

wydaje zaświadczenia dotyczące zatrudnienia i wysokości wynagrodzeń,

opracowuje projekty przepisów wewnątrzzakładowych z zakresu działania Samodzielnego stanowiska do spraw kadr, w tym w regulaminu pracy, regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

 

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: wyższe

Staż pracy co najmniej 3 lata w obszarze kadr i płac

Znajomość przepisów prawa pracy w tym ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy wraz z aktami wykonawczymi

Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi

Znajomość ustawy z dnia 16 września 1982r. o pracownikach urzędów państwowych wraz z aktami wykonawczymi

Kompetencje: samodzielność, gotowość do uczenia się, rzetelność i terminowość

W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbow

 

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi

Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej

Ukończone kursy, szkolenia lub studia podyplomowe w zakresie kadr i płac

 

Co oferujemy

Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu

Miejsce parkingowe na terenie urzędu

Możliwość rozwoju zawodowego

Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 % do 20 % wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy

Pakiet socjalny: dofinansowanie do biletów na imprezy kulturalne oraz zajęcia sportowe, dofinansowanie do wypoczynku pracownika, dofinansowanie do wypoczynku dziecka pracownika, pomoc finansowa w wypadkach losowych.

Możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie

 

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.

Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 

Warunki pracy

Zadania realizowane w siedzibie urzędu na stanowisku pracy i na terenie budynków Inspektoratu, konieczność poruszania się między kondygnacjami, praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy, kontakty z podmiotami zewnętrznymi, wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami. Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek A dwukondygnacyjny bez windy, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo, pomieszczenie sanitarne na parterze przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek B trzykondygnacyjny bez podjazdu i windy, nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych z trudnościami w poruszaniu się. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne.

 

Dodatkowe informacje

W ofercie podaj numer ogłoszenia, na które aplikujesz.

Oświadczenia podpisz własnoręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń.

W ofercie podaj dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych dokumentów.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Nie rozpatrzymy oferty: dostarczonej faksem, zawierającej braki formalne, złożonej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, jeżeli nie podpiszesz jej podpisem elektronicznym kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Prosimy o składanie dokumentów w sposób wskazany w ogłoszeniu.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeżeli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. Prosimy o regularne sprawdzanie skrzynki e-mail.

Osoba, która zostanie wskazana do zatrudnienia, a która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. przed zatrudnieniem zostanie poproszona o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów.

Oferty kandydatek/kandydatów wymienionych w protokole z naboru, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z wybraną kandydatką/kandydatem. Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru podlegają zniszczeniu niezwłocznie po opublikowaniu wyniku naboru.

 

PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:

Obligatoryjne:

weryfikacja formalna i analiza merytoryczna nadesłanych ofert,

rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego.

 

Fakultatywne:

sprawdzian wiedzy.

Pracę możesz rozpocząć od: 2025-03-01

 

Dokumenty niezbędne:

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty dodatkowe:

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego

Kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy, szkolenia lub studia podyplomowe

 

Aplikuj do 17 lutego 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 148021"

na adres:

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Rzeszowie

ul. Hanasiewicza 21

35-103 Rzeszów (pokój 201 - sekretariat)

 

lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP: /WITD_Rzeszow/skrytka lub za pośrednictwem platformy e-Doręczenia: AE:PL-65405-64148-EGJID-30

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 17 850-46-76

lub mailowego na adres: kadry@witd.rzeszow.pl

Dokumenty należy złożyć do: 17.02.2025

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
  • Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego: Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego ul. Hanasiewicza 21 35-103 Rzeszów 17 850-46-71 witd@witd.rzeszow.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@witd.rzeszow.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
  • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe będą udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania zgodnie z właściwością, na podstawie przepisów obowiązującego prawa oraz podmiotom współpracującym na podstawie umów z WITD w Rzeszowie w zakresie utrzymania i serwisu systemów teleinformatycznych wykorzystywanych do przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:art. 6 ust. 1 lit. b RODO;art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń
 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij