Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
 

Oferta pracy: urzędnik w szkole

Opublikowano: 2024-07-15 20:57:15, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 17 z Oddziałami

Integracyjnymi w Rzeszowie ogłasza

nabór na wolne stanowisko pracy

Specjalista

1. Miejsce pracy/adres jednostki:

Szkoła Podstawowa nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi

ul. Bulwarowa 3, 35-051 Rzeszów

2. Określenie stanowiska służbowego:

Specjalista

3. Wymiar etatu: 1.00 ( pełny )

4. Planowane zatrudnienie: wrzesień 2024 r.

5. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) wykształcenie wyższe w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku,

4) min. 5 lat staż pracy, w tym co najmniej 3 lat w obszarze administracji,

5) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych przy wykonywaniu podobnych czynności – co najmniej 2 lata,

6) znajomość przepisów prawa w ramach:, kodeksu pracy w szczególności przepisów regulujących czas pracy pracowników, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych, prawa budowlanego, zagadnień finansów publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych i ochrony środowiska,

7) znajomość i obsługa programów komputerowych: Kadry Vulcan, System Informacji Oświatowej - SIO,

8) kandydat winien cieszyć się nieposzlakowaną opinią, nie może być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6. Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność obsługi komputera biegła znajomość pakietu MS Office, Internetu, obsługi poczty elektronicznej,

2) potwierdzone doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji kadr pracowniczych,

3) potwierdzone doświadczenie w zakresie przeprowadzania zamówień publicznych,

4) umiejętność sporządzania sprawozdań statystycznych do GUS,

5) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

6) umiejętność publikacji danych na stronach internetowych BIP UM , portalu zamówień publicznych, BDO,

7) umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość, sumienność, uczciwość, zdolności organizacyjne, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji, dyspozycyjność.

7. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Codzienne, systematyczne i wnikliwe prowadzenie kontroli stanu technicznego i czystości w szkole, w przypadku zauważonych usterek natychmiastowe zlecanie napraw.

2. Dbałość o porządek w pomieszczeniach Szkoły oraz jej otoczeniu.

3. Nadzór nad pracownikami obsługi szkoły oraz kuchni w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy

oraz wywiązywania się z powierzonych im obowiązków.

4. Bieżące zlecanie prac i koordynowanie wykonywania zadań przez pracowników obsługi.

5. Prowadzenie korespondencji służbowej dotyczącej spraw związanych z przydziałem obowiązków podległych pracowników.

6. Prowadzenie dokumentacji formalnej/zgodnej z przepisami prawa.

7. Określanie zadań i odpowiedzialności tych pracowników, opracowanie i przydział zakresu

czynności, wyznaczanie zastępstwa na wypadek nieobecności pracowników obsługi.

8. Prowadzenie akt osobowych pracowników niepedagogicznych.

9. Przygotowanie od strony formalno - prawnej dokumentów dotyczących zatrudniania pracowników, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy.

10. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, innych nieobecności oraz ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop).

11. Rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych itp., stosownie do KP sporządzanie danych wyjściowych do list płac pracowników administracji i obsługi tj. nagród jubileuszowych i list pracowników administracji i obsługi uprawnionych do dodatkowego wynagrodzenia rocznego tzw. „13”.

12. Sporządzanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy.

13. Dbanie o terminowe przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

14. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji oraz książek kontroli i przeglądów.

15. Kontrolowanie właściwego funkcjonowania urządzeń, sprzętów, instalacji elektrycznej, odgromowej, fotowoltaicznej, gaśnic i hydrantów, separatora tłuszczy, klimatyzacji nawiewnej i klimatyzatorów zgodnie z przepisami BHP i p-poż,, zabezpieczanie kluczy do wejść ewakuacyjnych szkoły.

16. Zaopatrywanie pracowników w odzież ochronną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

17. Współpraca z inspektorem BHP i ZSIP w szkole.

18. Prowadzenie ewidencji i kierowanie pracowników na szkolenia w zakresie BHP oraz na badania kontrolne i okresowe do lekarza medycyny pracy (nadzorowanie prowadzonych badań profilaktycznych pracowników niepedagogicznych).

19. Zamieszczanie na stronach BIP Urzędu Miasta Rzeszowa informacji dotyczących szkoły.

20. Udzielanie odpowiedzi na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.

21. Organizowanie przetargów, zapytań ofertowych, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulaminem zamówień do 130.000 zł i przygotowanie dokumentacji.

22. Zamieszczanie zapytań ofertowych na stronie BIP UM Rzeszowa zgodnie z regulaminem zamówień do 130 000 zł obowiązującym w jednostce.

23. Na podstawie art. 23 ustawy z 11.09.2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.) sporządzanie dokumentów w zakresie:

1) sporządzania planu zamówień publicznych i planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych przewidywanych do przeprowadzenia w danym roku finansowym;

2) sporządzania aktualizacji planu zamówień i postępowań o udzielenie zamówień publicznych;

3) zamieszczania planu postępowań na platformie e-zamowienia i na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Rzeszowa;

4) zamieszczania planu zamówień publicznych i aktualizacji na platformie Wydziału Edukacji UM Rzeszowa.

24. Prowadzenie rejestru zakupów.

25. Przygotowanie dokumentacji związanej z zawieraniem umów na roboty remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami (zamówienia publiczne). Sprawna organizacja remontów bieżących, konserwacja budynku, wydawanie zleceń w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami oraz prowadzenie księgi remontów i stanu technicznego budynku.

26. Racjonalne i oszczędne gospodarowanie składnikami majątku, przy współpracy z Dyrektorem szkoły i Księgowym opracowuje plany budżetowe i dba o ich realizację z godnie z prawem.

27. Gospodarowanie majątkiem trwałym szkoły, w tym:

1) Przyjmowanie na stan i znakowanie zakupionego sprzętu i środków trwałych;

2) Prowadzenie i przechowywanie ksiąg inwentarzowych;

3) Organizowanie pracy komisji inwetaryzacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami;

4) Przeprowadzanie procedury likwidacyjnej zużytych fizycznie i/lub ekonomicznie środków trwałych;

5) Prowadzenie bieżącej konserwacji środków trwałych.

28. Prowadzenie ewidencji odpadów w portalu BDO i sporządzanie sprawozdania w tym zakresie.

29. Zapewnienie opieki nad zielenią wokół szkoły. Dbanie o stan zieleni szkolnej i współpraca w tym zakresie z Urzędem Miasta Rzeszowa i Urzędem Marszałkowskim.

30. Sporządzanie w zakresie dotyczącym przydzielonego zakresu czynności dla GUS i innych jednostek nadrzędnych— informacji i sprawozdań okresowych (m. innymi Z-03, Z-05, Z-06 oraz wprowadzanie danych do SIO),

31. Zaopatrywanie Szkoły w sprzęt szkolny, pomoce naukowe, środki czystości, materiały i urządzenia biurowe, odzież roboczą i ochronną zgodnie z obowiązującymi przepisami z zachowaniem zasad ustalonych w art. 44 ustawy o finansach publicznych w tym między innymi w zakresie oszczędności, celowości, zgodności z planem finansowym.

32. Sporządzanie kalkulacji kosztów do umów najmu oraz przygotowanie umów najmu i aneksów wraz z ich rozliczeniem.

33. Zawieranie umów w imieniu Dyrekcji Szkoły o wynajem pomieszczeń – zgodnie z obowiązującymi przepisami.

34. Pomoc i nadzór przy organizacji spotkań i uroczystości szkolnych.

35. Bezpośredni nadzór i kontakt z agencją ochrony P.P.H.U. „Specjał”.

36. Prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania (kwitariusze przychodowe, arkusze spisu z natury itp.).

37. Monitorowanie na bieżąco przepisów dotyczących prowadzonych zadań oraz dotyczących jednostek budżetowych.

38. Podczas nieobecności jednego z pracowników administracji przejmuje obowiązki wynikające z zakresu czynności nieobecnego pracownika.

39. Prowadzenie innych spraw zleconych przez Dyrektora Szkoły.

8. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga umiejętności korzystania ze sprzętu biurowego i komputerowego

9. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

10. Wymagane dokumenty:

1) curriculum vitae wraz oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych ( zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),

2) list motywacyjny,

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów mogących świadczyć o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

5) kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe,

6) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku posiadania przez kandydata stopnia niepełnosprawności,

7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.

7.Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi w Rzeszowie osobiście lub pocztą na adres: Szkoła Podstawowa nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Bulwarowa 3, 35-051 Rzeszów, pok. 8, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty”, w terminie do dnia 26.07.2024 r. do godz. 13:00

Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Dyrektor zastrzega sobie prawo odwołania konkursu na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.

8.Informacje dodatkowe:

1) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (www.bip.erzeszow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w SP nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi w Rzeszowie przy ul. Bulwarowej 3.

2) Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.

3) Wymagane dokumenty aplikacyjne muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

DLA KANDYDATÓW DO PRACY

Na podstawie Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: „RODO”) informujemy, że:

1. Administratorem danych jest Szkoła Podstawowa nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. 21 Brygady

Strzelców Podhalańskich w Rzeszowie z siedzibą: ul. Bulwarowa 3, 35 - 051 Rzeszów,

reprezentowana przez Dyrektora Szkoły

2. W zakresie Pani/Pana danych osobowych kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod1@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora danych.

3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, na podstawie: - 6 ust. 1 lit. c) RODO – w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, a także – w przypadku kandydatów na stanowisko nauczyciela – w zakresie wskazanym w art. 10 ust. 5, ust. 8a, ust. 8B ustawy z dnia 26 stycznia 1982 Karta Nauczyciela, - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy,

- art. 6 ust. 1 lit. a), oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO – zakresie wykraczającym poza przepisy prawa – na podstawie udzielonej zgody.

4. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dokumenty zostaną dołączone do akt osobowych i będą przechowywane przez okres przewidziany dla dokumentacji pracowniczej — 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego w którym kończy się stosunek pracy.

Dane osobowe pozostałych kandydatów zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą

przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane będą

wykorzystywane przez 12 miesięcy lub do momentu wycofania zgody.

5. Posiada Pani/Pan prawo do:

a) dostępu do danych osobowych i ich sprostowania na zasadach art. 15 i 16 RODO,

b) żądania ograniczenia przetwarzania na zasadach art. 18 RODO,

c) cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez podania przyczyn – w sytuacji gdy

podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby, której dane dotyczą,

d) prawo do żądania usunięcia danych osobowych na zasadach art. 17 RODO,

e) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych,

którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w

sytuacji uznania, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Administrator naruszył

przepisy RODO.

6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 kodeksu pracy i

ustawy o pracownikach samorządowych (oraz art. 10 ust. 5, ust. 8a, ust. 8b Karty Nauczyciela - w

przypadku kandydatów na stanowisko nauczyciela) jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu

rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.

7. Odbiorcami będą przedmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. W zakresie odbiorców

danych osobowych informacja o wynikach naboru w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca

zamieszkania w rozumieniu kodeksu cywilnego będzie udostępniona na stronie BIP UM Rzeszowa

oraz tablicy ogłoszeń w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi w Rzeszowie.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani nie

będą profilowane.

Do pobrania

 Kwestionariusz kandydata

 Oświadczenie do celow rekrutacyjnych1

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij