Urzędnik (Wydział Polityki Społecznej UM)
RZESZÓW.
ORA-K.2110.60.2024
Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Inspektora I w Wydziale Polityki Społecznej
(Referat ds. Polityki Senioralnej, Włączenia Społecznego i Projektów)
Urzędu Miasta Rzeszowa
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- wymagany profil: prawo, administracja, nauki społeczne lub nauki humanistyczne,
- co najmniej 3 – letni staż pracy,
- biegła znajomość obsługi Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o samorządzie powiatowym, o finansach publicznych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,
- umiejętność organizacji pracy własnej i zespołowej,
- umiejętność przygotowywania i weryfikacji dokumentacji projektowej,
- umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,
- komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, swoboda w wypowiadaniu się, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- obsługa organizacyjno – techniczna Rady Seniorów,
- opracowywanie i realizacja programów miejskich dedykowanych seniorom,
- współpraca przy organizacji Rzeszowskich Senioraliów (corocznych dni seniorów, organizowanych we współpracy z instytucjami, organizacjami pozarządowymi, itp.),
- wspieranie i promowanie inicjatyw seniorskich oraz proseniorskich,
- prowadzenie działań informacyjnych dotyczących szeroko rozumianej aktywizacji społecznej osób 60+, w tym propagowanie w mediach tradycyjnych oraz w social mediach oferty miasta dedykowanej seniorom,
- realizacja porozumienia dotyczącego programu Ogólnopolskiej Karty Seniora,
- koordynowanie realizacji zadań na rzecz kombatantów i osób represjonowanych z zakresu opieki zdrowotnej i usług opiekuńczych,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją przez organizację pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zadań publicznych z zakresu działań na rzecz włączenia społecznego, w szczególności:
a) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ogłoszenia konkursu, w tym opracowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Rzeszowa w sprawie naboru i powołania komisji konkursowych do oceny oferty realizacji zadań publicznych,
b) opracowywanie projektów informacji do zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie www.erzeszow.pl w zakresie realizowanych działań i zamieszczania zatwierdzonych treści,
c) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do funkcjonowania komisji konkursowych ds. opiniowania ofert, w tym protokołów z posiedzenia komisji,
d) analiza, pod kątem zgodności z przyjętymi zasadami, określonymi w dokumentach konkursowych, ofert realizacji zadań publicznych, składanych przez organizacje pozarządowe,
e) przygotowywanie projektów pism w sprawie rozpatrzenia ofert realizacji zadań publicznych,
f) przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Rzeszowa w zakresie unieważnienia i rozstrzygnięcia konkursów ofert,
g) weryfikacja formalna oraz analiza pod kątem celowości realizacji zadań zgłaszanych przez podmioty uprawnione w trybie pozakonkursowym,
h) przygotowanie projektów umów,
i) nadzór nad realizacją umów oraz analiza i weryfikacja sprawozdań oraz przygotowywanie projektów pism dot. wyników weryfikacji tych sprawozdań.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego oraz komputerowego i narzędzi informatycznych.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektora I w Wydziale Polityki Społecznej (Referat ds. Polityki Senioralnej, Włączenia Społecznego i Projektów) Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 15 lipiec 2024 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35- 064 Rzeszów.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów,
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub tablicy ogłoszeń.
5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Do pobrania
Załączniki modułu:
Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.
Zamknij