Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Studiuj transport - spedycję - logistykę
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Urzędnik (Wydział Polityki Społecznej UM)

Opublikowano: 2024-07-08 14:55:07, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

ORA-K.2110.60.2024

Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

Inspektora I w Wydziale Polityki Społecznej

(Referat ds. Polityki Senioralnej, Włączenia Społecznego i Projektów)

Urzędu Miasta Rzeszowa

1. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie wyższe,

- wymagany profil: prawo, administracja, nauki społeczne lub nauki humanistyczne,

- co najmniej 3 – letni staż pracy,

- biegła znajomość obsługi Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),

- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:

- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o samorządzie powiatowym, o finansach publicznych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,

- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,

- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,

- umiejętność organizacji pracy własnej i zespołowej,

- umiejętność przygotowywania i weryfikacji dokumentacji projektowej,

- umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,

- komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, swoboda w wypowiadaniu się, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- obsługa organizacyjno – techniczna Rady Seniorów,

- opracowywanie i realizacja programów miejskich dedykowanych seniorom,

- współpraca przy organizacji Rzeszowskich Senioraliów (corocznych dni seniorów, organizowanych we współpracy z instytucjami, organizacjami pozarządowymi, itp.),

- wspieranie i promowanie inicjatyw seniorskich oraz proseniorskich,

- prowadzenie działań informacyjnych dotyczących szeroko rozumianej aktywizacji społecznej osób 60+, w tym propagowanie w mediach tradycyjnych oraz w social mediach oferty miasta dedykowanej seniorom,

- realizacja porozumienia dotyczącego programu Ogólnopolskiej Karty Seniora,

- koordynowanie realizacji zadań na rzecz kombatantów i osób represjonowanych z zakresu opieki zdrowotnej i usług opiekuńczych,

- prowadzenie spraw związanych z realizacją przez organizację pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zadań publicznych z zakresu działań na rzecz włączenia społecznego, w szczególności:

a) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ogłoszenia konkursu, w tym opracowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Rzeszowa w sprawie naboru i powołania komisji konkursowych do oceny oferty realizacji zadań publicznych,

b) opracowywanie projektów informacji do zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie www.erzeszow.pl w zakresie realizowanych działań i zamieszczania zatwierdzonych treści,

c) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do funkcjonowania komisji konkursowych ds. opiniowania ofert, w tym protokołów z posiedzenia komisji,

d) analiza, pod kątem zgodności z przyjętymi zasadami, określonymi w dokumentach konkursowych, ofert realizacji zadań publicznych, składanych przez organizacje pozarządowe,

e) przygotowywanie projektów pism w sprawie rozpatrzenia ofert realizacji zadań publicznych,

f) przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Rzeszowa w zakresie unieważnienia i rozstrzygnięcia konkursów ofert,

g) weryfikacja formalna oraz analiza pod kątem celowości realizacji zadań zgłaszanych przez podmioty uprawnione w trybie pozakonkursowym,

h) przygotowanie projektów umów,

i) nadzór nad realizacją umów oraz analiza i weryfikacja sprawozdań oraz przygotowywanie projektów pism dot. wyników weryfikacji tych sprawozdań.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego oraz komputerowego i narzędzi informatycznych.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

- list motywacyjny,

- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektora I w Wydziale Polityki Społecznej (Referat ds. Polityki Senioralnej, Włączenia Społecznego i Projektów) Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 15 lipiec 2024 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35- 064 Rzeszów.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów,

2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.

4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub tablicy ogłoszeń.

5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.

6. Posiada Pani/Pan prawo do:

a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,

e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Do pobrania

Załączniki modułu:

 
 
Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia posła Zdzisława Gawlika z okazji Wielkanocy
Życzenia posłanki Teresy Pamuły

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij