Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Praca w policji - pracownik cywilny

Opublikowano: 2024-06-07 20:27:31, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

MIELEC.

Praca w policji (urzędnik cywilny)

 

Komenda Powiatowa Policji w Mielcu

39-300 Mielec ul. Wyspiańskiego 8

 

Ogłoszenie nr 138671 / 07.06.2024

Inspektor

Wydział Dochodzeniowo-Śledczy

 

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Umowa na czas określony (np. projektu)

Wynagrodzenie zasadnicze około 4731,37 zł brutto

 

Osoba na tym stanowisku:

Prowadzenie Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo - Śledczych

Prowadzenie Rejestru Śledztw i Dochodzeń

Prowadzenie Rejestru Postępowań Sprawdzających

Prowadzenie rejestru czynności zleconych do wykonania przez jednostki Policji albo inne organy uprawnione do prowadzenia postępowania przygotowawczego

Prowadzenie rejestru wydanych postanowień o dopuszczeniu dowodu z opinii biegłego i wykonanych badań specjalistycznych

Prowadzenie rejestru podejrzanych, wobec których zastosowano środek zapobiegawczy w postaci dozoru Policji

Prowadzenie skorowidzu podejrzanych i pokrzywdzonych

Prowadzenie dzienników korespondencji w zakresie dekretowanych materiałów do realizacji przez poszczególych funkcjonariuszy WDŚ KPP w Mielcu

Sporządzanie wykazów druków statystycznych Krajowego Systemy Informacyjnego Policji

Prowadzenie nieskomplikowanych analiz w zakresie rozbieżności pomiędzy rejestracjami wprowadzonymi w Elektronicznym Rejestrze Czynności Dochodzeniowo-Śledczych, a Krajowym Systemem Informacji Policji

 

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: średnie

Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej

W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 756)

Umiejętność obsługi komputera

Znajomość przepisów ustawy o Policji

Znajomość przepisów ustawy o Służbie Cywilnej

Znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego

Umiejętność interpretacji przepisów i stosowania prawa w praktyce

Dobra organizacja pracy i planowanie pracy

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe

przeszkolenie w pracy biurowej

Co oferujemy

Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu

Możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych

Stabilne zatrudnienie

 

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa

Praca w siedzibie urzędu

Praca jednozmianowa

Ośmiogodzinny system pracy

Praca w pozycji siedzącej

Oświetlenie naturalne i sztuczne

Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku nieprzystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim: brak wind, brak podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz budynku

Dodatkowe informacje

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.

Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia

List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem

Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu

Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, które nie zawierają dokumentów i oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Weryfikacja ofert pod względem formalnym

Test wiedzy

Rozmowa kwalifikacyjna

 

Dokumenty niezbędne:

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później

Kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 756)

Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty dodatkowe:

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

 

Aplikuj do 17 czerwca 2024

 

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 138671"

na adres:

Komenda Powiatowa Policji w Mielcu

ul. Wyspiańskiego 8

39-300 Mielec

Sekretariat Komendanta Powiatowego Policji w Mielcu

I piętro, pokój 201

 

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 8227361

Dokumenty należy złożyć do: 17.06.2024

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO) informuję, że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Komendant Powiatowy Policjiw Mielcu z siedzibą przy ul. Wyspiańskiego 8, 39-300 Mielec;

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko pracy na podstawie  Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej;

3) Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu Pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej)  jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracyw służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgodyw tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie;

4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu może zatrudnić na tym samym stanowisku  inną osobę spośród kandydatów, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;

5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, w wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach mogą być podmioty uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie Komendy Powiatowej Policji w Mielcu w zakresie realizacji procesu rekrutacji;

6)Przysługuje Pani/Panu prawo do:

a) żądania dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;

b) sprostowania swoich danych na podstawie art.16 RODO;

c) ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO oraz ich usunięcia po ustaniu okresu przechowywania, w myśl obowiązujących przepisów;

7) Pani/Pana dane nie będą  poddawane zautomatyzowanym procesom związanymz podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu;

8) Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej;

9) W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Komendzie Powiatowej Policji     w Mielcu:

a) listownie na adres Komendy Powiatowej Policji w Mielcu;

b) e-mailowo na adres: iod.mielec@rz.policja.gov.pl;

10) W przypadku jeśli uzna Pani/Pan, że dane osobowe nie są przetwarzane    w sposób prawidłowy, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 .

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij