Pracownik ds. administracyjno-kadrowych
RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0
Dyrektor Zarządu Zieleni Miejskiej w Rzeszowie ogłasza nabór no wolne stanowisko pracy
Podinspektor
do Działu Organizacyjno-Kadrowego
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe: prawo, administracja, ekonomia, finanse, rachunkowość lub zarządzanie,
c) kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowana opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi kadrowej pracowników – co najmniej 1 rok udokumentowanej pracy,
b) praktyczna znajomość ustaw: kodeks pracy, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, kodeksu postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
c) umiejętność poszukiwania, interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
d) biegła umiejętność obsługi komputera: Pakiet Office (w szczególności Excel, Word), program kadrowo-płacowy,
e) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, umiejętność samokształcenia, zdolność analitycznego myślenia, systematyczność, sumienność, skrupulatność, terminowość, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy,
f) mile widzialne doświadczenie w pracy w urzędzie (jednostkach budżetowych) przy wykonywaniu podobnych czynności (o których mowa w pkt 3).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie dokumentacji pracowniczej w sprawach związanych ze stosunkiem pracy,
b) prowadzenie spraw związanych z naborem, zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników,
c) prowadzenie spraw związanych z przeszeregowaniem i awansowaniem pracowników,
d) udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
e) prowadzenie ewidencji w zakresie spraw związanych z obecnością w pracy pracowników (listy obecności, plany urlopów, grafiki czasu pracy),
f) prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich oraz innych nieobecności pracowników,
g) wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,
h) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem upomnień i kar regulaminowych,
i) wystawianie i rozliczanie delegacji służbowych oraz prowadzenie ich ewidencji,
j) organizacja oraz monitorowanie ważności badań lekarza medycyny pracy oraz szkoleń BHP,
k) aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym,
l) współpraca z działem finansowym w zakresie zgłaszania pracowników do ZUS i naliczania wynagrodzeń,
m) śledzenie zmieniających się przepisów prawa pracy i wynagrodzeń,
n) prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych ZZM w Rzeszowie,
o) przygotowywanie materiałów niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130 000,00 zł,
p) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130 000,00 zł zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w ZZM w Rzeszowie regulaminami,
q) przygotowywanie do archiwizowania i terminowe przekazywanie do archiwum dokumentacji Działu z zachowaniem zasad i procedur szczególnych,
r) sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
4. Informacja o warunkach pracy:
a) praca od dnia 1 sierpnia 2024 r.,
b) praca w Dziele Organizacyjno-Kadrowym,
c) pełny wymiar czasu pracy,
d) praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
e) obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych,
f) miejsce wykonywania pracy – siedziba Zarządu Zieleni Miejskiej w Rzeszowie,
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
d) kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe,
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
f) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
g) oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz życiorys powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Zarządu osobiście lub pocztą na adres:
Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, Plac Ofiar Getta 6, 35-002 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Dziale Organizacyjno-Kadrowym”, w terminie do dnia 27 maja 2024 r.
Dokumenty, które wpłynął po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (www.bip.erzeszow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie ZZM w Rzeszowie przy Placu Ofiar Getta 6.
DO POBRANIA