Urzędnik w szkole – oferta pracy
RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0
ZSA.111.1.2024 Rzeszów 06.05.2024 r.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Dyrektor Zespołu Szkół Agroprzedsiębiorczości im. M. Kopernika w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista
Data ogłoszenia: 2024-05-06
1. Nazwa i adres jednostki:
Zespół Szkół Agroprzedsiębiorczości
im. M. Kopernika w Rzeszowie
ul. Miłocińska 75
35-232 Rzeszów
2. Określenie stanowiska urzędniczego: specjalista
3. Liczba lub wymiar etatu: pełny etat – 40 godzin tygodniowo
4. Rodzaj umowy: umowa o pracę
5. Planowane zatrudnienie: 1.07.2024 r.
6. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
⎯ Niezbędne:
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące warunki:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe lub średnie i co najmniej 5 letni staż pracy,
3) kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych,
4) nie być karanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
5) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
⎯ Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
1) Znajomość regulacji prawnych w zakresie przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo Oświatowe, ustawy o ochronie danych osobowych, Kodeksu Pracy, Karty Nauczyciela,
2) Znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
3) Znajomość przepisów podatkowych, płacowych, ZUS i PFRON
4) Znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej,
5) Umiejętności obsługi komputera i programów: Płace Vulcan, Płatnik, PFRON, SIO
6) Umiejętność sporządzania sprawozdań statystycznych do GUS,
7) Biegła znajomość pakietu MS Office oraz umiejętności korzystania z zasobów Internetu
8) Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
9) Rzetelność, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
10) Mile widziane doświadczenie w jednostkach oświatowych
⎯ Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę,
2) Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności zgodnie z przepisami prawa pracy,
3) Kompleksowa obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń pracowników:
a) sporządzanie list wynagrodzeń i godzin ponadwymiarowych dla nauczycieli i pozostałych pracowników szkoły oraz list ZFŚS,
b) dokonywanie potrąceń zadłużeń z wynagrodzeń na podstawie tytułów wykonawczych wystawionych przez organy egzekucyjne i współpraca z nimi w tym zakresie,
c) sporządzanie list wypłat z umów zleceń,
d) sporządzanie przelewów z list płac,
2) Zgłaszanie pracowników do ZUS, sporządzanie deklaracji z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz terminowe odprowadzanie składek do ZUS,
3) Sporządzanie informacji podatkowych dla pracowników, deklaracji podatkowych oraz terminowe odprowadzanie podatku do US,
4) Wystawianie zaświadczeń Rp7 do celów emerytalno – rentowych,
5) Sporządzanie sprawozdań GUS dotyczących wynagrodzeń i zatrudnienia,
6) archiwizacja dokumentacji,
7) Wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez dział finansowo – księgowych,
8) Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz wszystkich obowiązków z tego wynikających.
⎯ Wymagane dokumenty:
1) Życiorys ( CV ),
2) List motywacyjny,
3) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacje i umiejętności,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy )
6) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
7) Oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniami publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
⎯ Warunki pracy na stanowisku:
1) Zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego i narządzi informatycznych
2) Zakres wykonywanych obowiązków dotyczy stanowiska urzędniczego, praca na tym stanowisku ma charakter biurowy,
3) Praca na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu,
⎯ Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W kwietniu 2024 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Agroprzedsiębiorczości w Rzeszowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół Agroprzedsiebiorczości w Rzeszowie ul. Miłocińska 75 lub za pośrednictwem poczty, w zamkniętej kopercie formatu A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko – Specjalisty w Zespole Szkół Agroprzedsiębiorczości w Rzeszowie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.05.2024 r. do godziny 14.00
Aplikacje, które wpłyną powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.erzeszow.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Szkole.
Dyrektor
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) informujemy, że:
1. Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Zespół Szkół Agroprzedsiębiorczości,
ul. Miłocińska 75, 35-232 Rzeszów, reprezentowany przez Dyrektora Szkoły.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail:
iod3@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora danych.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego,
na podstawie:
a) Art.6 ust.1 lit. c) RODO – w zakresie wskazanym w art.22 ustawy z 26 czerwca 1974 r.
Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
a także – w przypadku kandydatów na stanowisko nauczyciela – w zakresie wskazanym
w art. 10 ust 5, ust. 8a ust. 8b ustawy z dnia 26 stycznia 1982 Karta nauczyciela
b) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed
zawarciem umowy.
c) w pozostałych przypadkach - na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych
w zakresie i w celach określonych w treści zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a)
oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.
4. Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania
danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub stosownej umowy
z administratorem.
5. Okres przechowywania danych osobowych:
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego
zostały zebrane -rekrutacji, a po czasie rekrutacji zostaną usunięte.
6. Prawa osób, których dane dotyczą:
Przysługuje Pani/Panu ma prawo do:
a) dostępu do danych osobowych i ich poprawiania (sprostowania) – na zasadach
przewidzianych w art 15 i 16 RODO;
b) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym – art. 17
RODO), w przypadku gdy:
− dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób
przetwarzane;
− osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej
przetwarzania danych;
− osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych
osobowych;
− dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem;
− dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych – na zasadach przewidzianych w art. 18 RODO;
d) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – na zasadach przewidzianych w art 21 RODO;
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji uznania, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Administrator naruszył przepisy RODO,
7. Inne informacje:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani nie będą profilowane. Mogą wystąpić przypadki, gdy Administrator przekaże dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych, o każdym takim przypadku osoba, której dane dotyczą, zostanie wcześniej poinformowana.