Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Dni Funduszy Europejskich w Podkarpackim Centrum Innowacji
Studiuj transport - spedycję - logistykę
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Urzędnik - oferta pracy

Opublikowano: 2024-03-24 21:42:18, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

POWIAT RZESZOWSKI.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

 

ORP.2110.1.2024 Świlcza, dnia 15.03.2024 r.

 

WÓJT GMINY ŚWILCZA

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor,

w Referacie Nieruchomości, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska

w Urzędzie Gminy Świlcza

 

Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy:

Urząd Gminy Świlcza

36-072 Świlcza 168

Liczba stanowisk pracy: 1 etat

1. Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe z zakresu planowania przestrzennego, architektury, geodezji, urbanistyki, budownictwa, lub podyplomowe z zakresu planowania przestrzennego, urbanistyki,

  2. obywatelstwo polskie,

  3. minimum roczny staż pracy na stanowisku związanym z planowaniem przestrzennym, geodezją, urbanistyką, architekturą lub budownictwem,

  4. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,

  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,

  6. nieposzlakowana opinia,

  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,

  8. znajomość regulacji prawnych:

  1. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

  2. kodeks postępowania administracyjnego,

  3. ustawa o samorządzie gminnym,

  4. ustawa o gospodarce nieruchomościami.

2. Preferowane kwalifikacje dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy w administracji publicznej,

  2. umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office), urządzeń biurowych,

  3. umiejętność sporządzania pism urzędowych,

  4. umiejętność działania w sytuacjach stresowych,

  5. umiejętność sprawnej organizacji pracy,

  6. komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,

  7. wysoka kultura osobista, rzetelność, cierpliwość, pracowitość, dyspozycyjność.

3. Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku w szczególności należeć będzie:

  1. prowadzenie procedur administracyjnych i formalno – prawnych związanych z opracowaniem planu ogólnego gminy i  uchwaleniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,

  2. wydawanie wypisów i wyrysów oraz zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,

  3. prowadzenie rejestrów planów miejscowych oraz przechowywanie ich oryginałów,

    Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
    Życzenia posła Zdzisława Gawlika z okazji Wielkanocy

  4. prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji administracyjnych o ustaleniu opłaty adiacenckiej i planistycznej,

  5. udzielanie zamówień publicznych w zakresie: opracowania projektu mpzp, zmian mpzp, suikzp, opracowań specjalistycznych na potrzeby planowania przestrzennego,

  6. realizacja i koordynacja spraw w zakresie planowania, ustalania, przeznaczenia i zasad zagospodarowania przestrzennego terenu,

  7. analiza wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,

  8. prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,

  9. opiniowanie projektów podziałów geodezyjnych nieruchomości,

  10. prowadzenie rejestrów wydanych decyzji,

  11. terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdawczości,

  12. pomoc dla inwestorów w zakresie porad i informacji dotyczących procedur zmierzających do wydania decyzji administracyjnych dotyczących przepisów o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz budowlanych,

  13. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem decyzji administracyjnych dotyczących nakazu wstrzymania użytkowania terenu do czasu wydania decyzji o warunkach zabudowy lub nakazu przywrócenia poprzedniego sposobu zagospodarowania.

4. Warunki pracy:

  1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

  2. zatrudnienie w ramach umowy o pracę,

  3. pakiet socjalny,

  4. praca na miejscu w budynku Urzędu Gminy Świlcza, 36-072 Świlcza 168,

5. Wymagane dokumenty:

  1. własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych (wg załącznika),

  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy i doświadczenie zawodowe związane z planowaniem przestrzennym np. świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy,

  5. własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  6. własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,

  7. własnoręcznie podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,

  8. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje w zakresie objętym wymaganiami dodatkowymi (np. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia),

  9. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,

  10. kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem), potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

W miesiącu lutym 2024 r. w Urzędzie Gminy Świlcza wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6 %.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zaklejonej kopercie z adresem zwrotnym, imieniem i nazwiskiem z dopiskiem:

 

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Referacie Nieruchomości, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,”

 

w sekretariacie Urzędu Gminy Świlcza (pokój 205) lub przesłać pocztą na adres:

 

Urząd Gminy w Świlczy

36 – 072 Świlcza 168,

w terminie do dnia: 25.03.2023 r. do godz. 15.00

 

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Świlcza po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data i godzina wpływu oferty do Urzędu Gminy Świlcza. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

Życzenia posłanki Teresy Pamuły

Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz wyniku naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Świlcza www.bip.swilcza.com.pl .

 

Zarządzenie Nr 36.2024 Wójta Gminy Świlcza z dnia 5 marca 2024 r. o przeprowadzeniu naboru w celu wyłonienia kandydata na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor w Referacie Nieruchomości, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij