Praca w Urzędzie (dział finansowy)
RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0
ORA-K.2110.8.2024
Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Finansowym (Oddział Rachunkowości Należności Niepodatkowych) Urzędu Miasta Rzeszowa
1. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja, ekonomia lub pokrewne,
• kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
• praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym; o pracownikach samorządowych; Ordynacja podatkowa: w części dotyczącej zobowiązań podatkowych (Dział III), postępowań podatkowych (Dział IV), tajemnicy skarbowej (Dział VII); ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w części dotyczącej zadań gminy (Rozdział 2), obowiązków właścicieli nieruchomości (Rozdział 3), gospodarowania odpadami komunalnymi przez gminę (Rozdział 3a);
ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji w części dotyczącej Działu I,
• bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,
• biegła znajomość obsługi komputera, w tym Microsoft Office (Word, Excel),
• pracowitość, sumienność, samodzielność, umiejętność pracy w stresie, komunikatywność.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
• Wykonywanie czynności związanych z ewidencją księgową opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz egzekwowaniem zaległości z tytułu ww. opłaty.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga pracy z wykorzystaniem sprzętu biurowego oraz komputerowego.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale Finansowym (Oddział Rachunkowości Należności Niepodatkowych) Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 5 lutego 2024 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35 - 064 Rzeszów.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1,
35-064 Rzeszów,
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub tablicy ogłoszeń.
5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00 - 193 Warszawa).
7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu
pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.