Dni Funduszy Europejskich w Podkarpackim Centrum Innowacji
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

"Wiem, co wybieram"

Opublikowano: 2011-07-28 23:30:00, przez: admin, w kategorii: Biznes

Trwa kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych "Wiem, co wybieram"

"Wiem, co wybieram"

Akcja po raz kolejny uzyskała wsparcie Clear Channel Poland, co pozwoli na przeprowadzenie kampanii reklamowej. “Wiem, co wybieram” jest częścią międzynarodowego programu “Choices” realizowanego na świecie od 2006 roku. W Polsce program pojawił się w 2008 r. Obecnie w uczestniczy w nim ośmiu producentów żywności: Bakalland, FRoSTA, Rieber Foods Polska i Unilever Polska, Agros Nova z marką Fortuna, Posti, HOOP Polska z marką Arctic oraz Sawex z marką Britta.

“Wiem, co wybieram” jest odpowiedzią producentów żywności na apel Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) o ograniczenie spożycia czterech składników odżywczych tj. tłuszczów nasyconych, kwasów tłuszczowych typu trans, soli (sodu) oraz cukru, które spożywane w nadmiarze zwiększają ryzyko zapadalności na choroby cywilizacyjne.

Logo “Wiem, co wybieram” umieszczone na opakowaniu produktów żywnościowych stanowi czytelną i łatwo dostępną informację o tym, że zawartość tych czterech składników w danym produkcie jest zgodna z międzynarodowymi zaleceniami żywieniowymi. Program jest otwarty dla wszystkich producentów żywności, których produkty spełniają kryteria pozwalające na umieszczenie logo programu na opakowaniach ich produktów.

Już ponad 120 produktów w Polsce otrzymało logo Programu “Wiem, co wybieram”. Kolejne produkty będą sukcesywnie wprowadzane.

kar

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij