Pracownik pomocy społecznej
RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0
Obowiązki:
1.Udzielanie informacji dotyczących warunków, jakie wnioskodawca powinien spełniać ubiegając się o dofinansowanie ze środków PFRON w ramach pilotażowego programu Aktywny samorząd.
2.Wydawanie druków i przyjmowanie wniosków dotyczących dofinansowania, weryfikacja danych zawartych we wnioskach, sprawdzanie ich kompletności, prowadzenie w tym zakresie korespondencji oraz prowadzenie ewidencji wpływających wniosków.
3.Opiniowanie wniosków osób ubiegających się o dofinansowane ze środków PFRON.
4.Udział w pracach komisji rozpatrującej wnioski.
5.Wprowadzanie danych i pełna obsługa wniosków w systemie SOW (System Obsługi Wsparcia).
6.Powiadamianie wnioskodawców o sposobie rozpatrzenia wniosku.
7.Przygotowywanie, nadzór nad realizacją zadań zawartych w umowach oraz rozliczanie umów o dofinansowanie.
8.Terminowe przygotowywanie poleceń przelewów do Działu Księgowości MOPS i prowadzenie ich ewidencji.
9.Współpraca z Działem Księgowości MOPS w celu ustalania na bieżąco stanu konta środków PFRON.
10.Prowadzenie bazy osób, które korzystały z dofinansowania ze środków PFRON w poszczególnych latach.
11.Terminowe sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe PFRON oraz sprawozdania z realizacji pilotażowego programu Aktywny samorząd.
12.Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującą instrukcją.
13.Wykonywanie innych czynności związanych z wydatkowaniem środków PFRON.
Umowa o pracę na czas określony, cały etat, jedna zmiana
Płaca: od 3 810 zł brutto
Wymagania
1) wykształcenie: posiadanie kwalifikacji zgodnych z art. 116 oraz art. 156 Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U.2023 poz. 901 t.j.) lub art. 5 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz.U.2007 poz. 48.320). kierunek / specjalność:- 2) umiejętności: znajomość przepisów z zakresu: ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz przepisów wykonawczych do ustawy, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. - Kodeks rodzinny i opiekuńczy. Od kandydata, w związku z zadaniami, które będą mu powierzone oczekuje się: komunikatywności, dokładności, terminowości, odpowiedzialności, umiejętności pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole, umiejętności pracy pod presją czasu, umiejętności planowania pracy i organizacji pracy, biegłej znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętności prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym, umiejętności zachowania bezstronności w kontakcie z klientem. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, obywatelstwo polskie
Adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Rzeszów
Miejsce pracy:Władysława Skubisza ps. Pingwin 4, 35-959 Rzeszów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy w zamkniętej kopercie z dopiskiem Oferta na stanowisko pracownik socjalny w Sekcji do Spraw Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych
Wymagane dokumenty:
1.Życiorys (CV) z podaniem danych umożliwiających kontakt oraz dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzone własnoręcznym podpisem.
2.List motywacyjny opatrzony bieżącą datą i własnoręcznym podpisem.
3.Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zgodnych z art. 116 oraz art. 156 Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U.2023 poz. 901 t.j.) lub art. 5 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz.U.2007 poz. 48.320) /dyplomy, suplementy/.
4.Kserokopie dokumentów poświadczających: doświadczenie zawodowe, dodatkowe kwalifikacje i umiejętności.
5.Oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim opatrzone bieżącą datą i własnoręcznym podpisem.
6.Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone bieżącą datą i własnoręcznym podpisem.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:Preferowane formy kontaktu: inny