Pracownik biurowy
PRZEMYŚL.

Fot. Pixabay/CC0
Ogłoszenie nr Bi-KS-SOiN.1111.20.2023 z dnia 30.05.2023 r.
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
37-700 Przemyśl, ul. Mickiewicza 34
Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek
na stanowisko:
Starszy technik prac biurowych Kancelarii Jawnej Sekcji Ochrony Dokumentacji
Wydziału Ochrony Informacji
WAŻNE DO WYMIAR ETATU STANOWISKA DZIAŁ MIEJSCE PRACY
Czym będziesz się zajmować:
1. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, wydawanie, przekazywanie, udostępnianie i wysyłanie korespondencji i dokumentów zgodnie
z obowiązującymi dla kancelarii jawnej przepisami;
2. Zapewnienie obsługi kancelaryjnej Komendanta Oddziału i jego zastępców w zakresie korespondencji jawnej;
3. Terminowe przedstawianie (przedkładanie) korespondencji i dokumentów adresatom lub osobom do tego uprawnionym;
4. Terminowe przekazywanie zadeklarowanej korespondencji właściwym osobom lub za pośrednictwem osób merytorycznie odpowiedzialnych
za załatwienie sprawy;
5. Prowadzenie podstawowych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnością kancelarii jawnej;
6. Ochrona dokumentów i materiałów jawnych znajdujących się pomieszczeniach kancelarii jawnej oraz stosowanie obowiązujących środków
bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń kancelarii jawnej;
7. Przyjmowanie przesyłek wpływających do Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej oraz sprawdzanie czy odbierane przesyłki
w szczególności polecone i wartościowe nie są uszkodzone;
8. Otwieranie przesyłek jawnych dla których określony jest termin otwarcia, z wyjątkiem przesyłek: opatrzonych adnotacją „Do rąk własnych”
lub korespondencji prywatnej;
9. Niezwłoczne powiadamianie adresatów oraz osób wskazanych zgodnie z naniesioną dekretacją o korespondencji opatrzonej adnotacją
o pilności dostarczenia;
10. Wydawanie korespondencji oraz dokumentów i materiałów za potwierdzeniem ich odbioru we właściwych urządzeniach ewidencyjnych;
11. Wykonywanie prac technicznych i ewidencyjnych związanych z wytwarzaniem lub kopią dokumentów, na zlecenie przełożonego;
12. Wykonywanie prac technicznych i porządkowych dokumentów w zakresie właściwości kancelarii jawnej oraz dokumentacji niearchiwalnej
oznaczonej symbolem „Bc”;
13. Prowadzenie ewidencji jawnych informatycznych nośników danych zgodnie z przepisami instrukcji kancelaryjnej;
14. Zapewnienie zgodnie z właściwością kancelarii jawnej obsługi w zakresie korespondencji cudzoziemców umieszczonych w Strzeżonym
Ośrodku dla Cudzoziemców w Przemyślu;
15. Obsługa i bieżące monitorowanie elektronicznej skrzynki podawczej Komendy BiOSG w ramach elektronicznej platformy administracji
publicznej (e-PUAP);
16. Umieszczanie odzwierciedlenia elektronicznego jawnych aktów normatywnych w Zbiorze Aktów Normatywnych BiOSG;
17. Rozliczanie ewidencyjne protokołów brakowania;
18. Obsługa systemu Elektronicznego Zarzadzania Dokumentacją w zakresie właściwości kancelarii jawnej;
19. Zabezpieczenie przetwarzanych danych osobowych przed dostępem osób nieupoważnionych, ich utratą lub zniszczeniem oraz zachowanie
w tajemnicy przetwarzanych danych osobowych i sposobu zabezpieczenia tych danych.
OSOBA NA TYM STANOWISKU POSIADA UPRAWNIENIA DO:
1. Udzielania wskazówek funkcjonariuszom i pracownikom BiOSG w zakresie wytwarzania, ewidencji i obiegu dokumentów jawnych;
2. Zwracania wykonawcom dokumentów w przypadku, gdy nie spełniają one wymogów, określonych przepisami kancelaryjnymi
lub nie posiadają kompletnych danych adresowych;
3. Potwierdzania zgodności kopii, odpisów, wypisów, wyciągów z oryginałem dokumentu zgodnie z obowiązującymi
w tym zakresie przepisami;
4. Przetwarzania danych osobowych zgodnie z posiadanym upoważnieniem w zakresie niezbędnym do wykonywania czynności służbowych
na zajmowanym stanowisku;
5. Przyjmowania interesantów oraz udzielania informacji w zakresie właściwości kancelarii jawnej;
6. Przetwarzania danych/informacji w dostępnych aplikacjach w zakresie niezbędnym do właściwej realizacji obowiązków służbowych.
Grupa stanowisk pomocniczych, robotniczych i obsługi Komenda
BiOSG Przemyśl
ul. A. Mickiewicza 34
wynagrodzenie: 3735,60 zł brutto + dodatek za wysługę (zgodnie z indywidualnym stażem pracy)2
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
- Wykształcenie średnie;
Liczba lat pracy - 2
Warunki pracy:
- Praca w systemie podstawowym; godz. pracy od 7:30 do 15:30
- Praca w siedzibie urzędu/wydziału
- Praca biurowa
- Praca związana z obsługą klienta
Co oferujmy:
Indywidualny rozkład czasu pracy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce do odświeżenia się
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw
świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka"
"Nagrody jubileuszowe"
- Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Praca na terenie oddziału (na parterze w budynku wielokondygnacyjnym)
- Narzędzia i materiały pracy w szczególności komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner
- Praca przy monitorze ekranowy powyżej 4 godzin
- Możliwość poruszania się po budynku, zainstalowane windy/podjazdy
- Pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych
- Brak oznaczeń dla osób niewidomych
- Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (wzór dostępny w załączniku lub na stronie
internetowej Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej).
- Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się do pracy w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej w Przemyślu – dostępna
w załączniku lub na stronie internetowej Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej:
https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NA-STANOWISKA#CYWILNE.html
Aplikuj do: 12 czerwca 2023 r.
POPRZEZ:
- złożenie aplikacji w siedzibie BiOSG, w godz. pracy Oddziału (w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie na stanowisko starszy
technik prac biurowych Kancelarii Jawnej SOD WOI" na adres: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Jana Tomasza
Gorzechowskiego, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl
- za pośrednictwem urzędu pocztowego (datę nadania w urzędzie pocztowym ustala się na podstawie daty stempla pocztowego);
- w formie elektronicznej, za pośrednictwem ePUAP (za datę wpływu aplikacji do urzędu przesłanej za pośrednictwem ePUAP, uważa się
datę wpływu na skrzynkę podawczą urzędu).
APLIKACJE ZŁOŻONE W INNEJ FORMIE, NIŻ OKREŚLONEJ POWYŻEJ, W TYM ZA POMOCĄ POCZTY E-MAIL, NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: Sekcja Organizacji i Naboru Wydziału Kadr i Szkolenia BiOSG – 16 673 2254, 16 673 2875
Więcej o pracy na stronie urzędu:
https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni
Dokumenty należy złożyć do: 12.06.2023 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu / data wpływu na skrzynkę podawczą urzędu.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
1. Selekcja składa się z dwóch etapów:3
a) I etap – preselekcja (weryfikacja ofert pod względem formalnym);
b) II etap – selekcja właściwa:
- weryfikacja ofert pod względem spełnienia wymagań dodatkowych określonych w ogłoszeniu,
- rozmowa kwalifikacyjna.
W ramach II etapu komisja może podjąć decyzję o przeprowadzeniu dodatkowej weryfikacji, w szczególności:
a) test kwalifikacyjny (np. test wiedzy lub zadanie praktyczne),
b) inne narzędzia selekcyjne.
Dodatkowe informacje:
- Oferty niekompletne lub otrzymane, lub uzupełniane po terminie ZOSTAJĄ UZNANE JAKO NIESPEŁNIAJĄCE WYMAGAŃ FORMALNYCH.
- Uzupełnianie ofert jest możliwe do dnia 12.06.2023 r.
- W ofercie podaj nazwę stanowiska, na które aplikujesz, dane kontaktowe - adres do korespondencji, e-mail, nr telefonu.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie, listownie lub mailowo (brak kontaktu jest
równoznaczny z rezygnacją z dalszego postępowania rekrutacyjnego);
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Jeśli dokumenty składasz za pośrednictwem ePUAP, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów wymaganych
zaświadczeń (do wglądu).
- Aplikacje kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.
UWAGA! Kompletna aplikacja to taka, która zawiera nazwę stanowiska, na które osoba aplikuje oraz wszystkie wymagane dokumenty
i uwiarygodnione własnoręcznym podpisem oświadczenia. Za aplikację uwiarygodnioną własnoręcznym podpisem uważa się aplikację,
w której wszystkie oświadczenia są opatrzone przez kandydatkę/kandydata datą i własnoręcznym / kwalifikowanym / zaufanym
podpisem.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca. Złożone przez Ciebie
dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów w ogłoszeniu dotyczących wymaganych dokumentów
(wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami, które spełniają wymagania zawarte w niniejszym ogłoszeniu.
JEŻELI PODANE DANE BĘDĄ OBEJMOWAŁY SZCZEGÓLNE KATEGORIE DANYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 9 UST. 1 RODO, KONIECZNA
BĘDZIE WYRAŹNA ZGODA NA ICH PRZETWARZANIE.
- DODATKOWE informacje dotyczące naboru na stanowiska cywilne, dostępne są na stronie BiOSG w zakładce: "PRACA W BiOSG" pod
adresem:
https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/23100,GRUPA-STANOWISK-POMOCNICZYCH#ROBOTNICZYCH-I-OBSLUGI.html
- Procedura naboru / przepisy / wzory dokumentów / metody/techniki naboru / klauzula informacyjna:
https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NA-STANOWISKA#CYWILNE.html
- Prosimy o korzystanie ze wzoru oświadczenia obowiązującego przy naborze do pracy, które jest również dostępne na wyżej wymienionej
stronie internetowej.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 16 673 2254, 16 673 2875
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne,
przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Deklaracja dostępności:
https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/wolnytekst/39328,Deklaracja - -dostepnosci.html
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - - KLAUZULA INFORMACYJNA
https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NA-STANOWISKA-CYWILNE.html
Dane osobowe są przetwarzane na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO).
Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu informuje, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, tel. +48 16/6732000,
e-mail: komendant.biosg@strazgraniczna.pl
2) inspektorem ochrony danych jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji BiOSG, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, tel. +48 16/6732110, e-mail:
woi.biosg@strazgraniczna.pl
3) Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust.
1 lit. b RODO tj. podjęcie działań przed zawarciem umowy RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Jeżeli
w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit a RODO);
4) podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie
przez Państwa innych danych jest dobrowolne;
5) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji wobec Pani/Pana, jak również Pani/Pana dane nie będą
poddawane profilowaniu;
6) Pani/Pana dokumenty, złożone do celów rekrutacyjnych będą przechowywane w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej przez okres niezbędny do czasu
przeprowadzenia naboru do pracy. Złożone dokumenty nie są zwracane, a po zakończeniu procedury naboru, dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani zostają
komisyjnie zniszczone. Dokumenty osoby przyjętej do pracy zostaną włączone do teczki akt osobowych, a po zakończeniu pracy zostaną z archiwizowane i będą
przechowywane przez okres 10 lat liczone od roku następnego po zakończeniu bieżącego roku kalendarzowego;
7) z chwilą zakończenia procedury naboru, zakres przetwarzanych Pana/Pani danych osobowych, kandydatów nieprzyjętych do pracy zostaje ograniczony do: imienia,
nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania oraz rodzaju i nazwy aplikowanego stanowiska i będą przetwarzane przez okres do 10 lat od dnia złożenia dokumentów
do celów statystycznych. Po upływie w/wym. okresu, dane zostaną bezpowrotnie, automatycznie usunięte;
8) Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcom danych innym niż podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa;
9) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowych;
10) ma Pani/Pan prawo:
a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
b. do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c. do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d. do usunięcia danych osobowych;
e. do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)
f. do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221
Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg 4
dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie
cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku
jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać
odwołana w dowolnym czasie.
Załączniki:
- Wzór oświadczenia
- Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się do pracy w BiOSG
PLIKI DO POBRANIA
- OŚWIADCZENIE - WZÓR - Grupa stanowisk pomocniczych, robotniczych i obsługi (docx, 20.96 KB)21.02.2020 14:06
- Decyzja nr 36 z dnia 24.02.2021 r. w sprawie naboru kandydatów na stanowiska pracy nienależące do korpusu służby cywilnej w BiOSG (pdf, 7.3 MB)29.03.2021 11:25
- Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o przyjęcie do pracy w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej w Przemyślu (pdf, 289.6 KB)21.07.2021 14:54