Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Dni Funduszy Europejskich w Podkarpackim Centrum Innowacji
Studiuj transport - spedycję - logistykę
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Teatr im. Wandy Siemaszkowej poszukuje pracownika na stanowisko: Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego

Opublikowano: 2023-05-20 00:28:53, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. amk

Fot. amk

 

Zakres obowiązków:

 

- organizuje, nadzoruje i odpowiada za pracę podległych pracowników z działu administracyjno-gospodarczego,

 

- dba o utrzymywanie porządku oraz estetycznego wyglądu pomieszczeń dla publiczności, pomieszczeń biurowych, gospodarczych, magazynowych, pomieszczeń dla aktorów oraz placów i gruntów będących własnością Teatru,

 

- odpowiada za właściwą i terminową obsługę ubezpieczeń i podatków majątku pozostającego

w dyspozycji Teatru,

 

- odpowiada za właściwe zarządzanie i obsługę administracyjną i techniczną pozostających w gestii Teatru budynków oraz środków lokomocji, a także służbowych mieszkań,

 

- zarządza nieruchomościami, w tym prowadzi sprawy związane z nabywaniem i zbywaniem nieruchomości oraz gospodarką gruntami,

 

- prowadzi dokumentację prawną nieruchomości oraz dokumentację techniczno-budowlaną budynków i urządzeń,

 

- odpowiada za właściwą gospodarkę materiałową i zaopatrzenie Teatru w materiały niezbędne do pracy administracyjnej oraz scenicznej,

 

- sprawuje nadzór nad właściwą eksploatacją środków transportu oraz ich stan techniczny,

 

- nadzoruje prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów małocennych (w tym wyposażenia) oraz związanej z tymi sprawami dokumentacji wraz z rozliczeniem inwentaryzacji,

 

- opracowuje plan oraz organizuje i nadzoruje przebieg okresowych inwentaryzacji składników majątkowych Teatru,

 

- odpowiada za stan techniczny budynków. Planuje i organizuje niezbędne bieżące remonty i prace konserwacyjne budynków Teatru i mieszkań będących w dyspozycji Teatru, (w tym opracowuje plan remontów bieżących),

 

- prowadzi sprawy oraz sprawuje nadzór nad przestrzeganiem zasad oraz trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych na dostawy oraz wykonywanie usług związanych z bieżącą działalnością Teatru,

 

- nadzoruje wykonywanie zadań związanych z postępowaniem i organizowaniem zamówień do kwoty nie podlegającej przepisom ustawy o zamówieniach publicznych,

 

- dba o mienie, zabezpiecza jego stan i gwarantuje dobre warunki eksploatacji bądź przechowywania majątku teatru,

 

- przygotowuje i realizuje wnioski dotyczące funduszy europejskich lub innych, służące pozyskiwaniu środków finansowych na bieżące remonty i zakupy inwestycyjne.

 

- sprawuje nadzór nad obsługą i konserwacją sieci komputerowej oraz centrali telefonicznej oraz dokonuje rozliczeń związanych z wykorzystywaniem telefonów Teatru do celów służbowych

i prywatnych,

 

- obsługuje administracyjnie wszelkie imprezy organizowane przez Teatr,

 

- sprawuje nadzór administracyjny nad Szajna Galerią,

 

- prowadzi zagadnienia z zakresu gospodarki komunalnej, gospodarki energetycznej, wodno-ściekowej i ochrony środowiska.

 

 

 

Wymagania niezbędne:

 

- wykształcenie: wyższe,

 

- znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,

 

- znajomość Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,

 

- doświadczenie w zarządzaniu pracownikami,

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia posła Zdzisława Gawlika z okazji Wielkanocy

 

- umiejętność obsługi komputera, dobra znajomość pakietu MS Office, Internetu, obsługi poczty.

 

 

 

Wymagania dodatkowe:

 

-doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji wniosków, służących pozyskiwaniu środków finansowych na rozwój, modernizację i bieżącą działalność,

 

- znajomość w stopniu komunikatywnym języka obcego.

 

 

 

Warunki pracy:

 

- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

 

- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,

 

- praca na miejscu - w siedzibie Teatru,

 

- bezpłatny parking,

 

- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych,

 

- możliwość współtworzenia interesujących wydarzeń teatralnych,

 

- praca w kreatywnym zespole.

 

 

 

Wymagane dokumenty:

 

- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,

 

- list motywacyjny,

 

- dokument potwierdzający wykształcenie (kserokopia dyplomu).

 

 

 

Dokumenty należy:

 

- przesyłać na adres mailowy: kadry@teatr-rzeszow.pl,

 

- bądź dostarczyć/przesłać na adres: Teatr im. W. Siemaszkowej w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów,

ul. Sokoła 7,

 

w terminie do dnia 6 czerwca 2023 r.

 

 

 

Dokumenty, które wpłyną do teatru po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

 

Życzenia posłanki Teresy Pamuły

 

 

Składane CV musi zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zapisami RODO - „Zgadzam się na przetwarzanie przez Teatr im. Wandy Siemaszkowej z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Sokoła 7 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów procesu rekrutacyjnego/przyszłych rekrutacji”.

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij