Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Dni Funduszy Europejskich w Podkarpackim Centrum Innowacji
Studiuj transport - spedycję - logistykę
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Praca w Inspekcji Transportu Drogowego

Opublikowano: 2023-04-14 10:46:40, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

Ogłoszenie nr 119216

 

Podreferendarz

Do spraw: ds. instalacji i utrzymania urządzeń rejestrujących Delegatura południowo-wschodnia, Sekcja Kontroli Drogowej;

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Miejsce pracy

Obszar Delegatury południowo-wschodniej;

Ważne do 24 kwietnia 2023 r.

 

Osoba na tym stanowisku:

Parametryzuje urządzenia oraz monitoruje jakość materiału zdjęciowego;

Monitoruje na bieżąco działanie i stan techniczny urządzeń rejestrujących zainstalowanych w pasie drogowym dróg publicznych na obszarze delegatury oraz zapewnia obsługę eksploatacyjną i realizuje drobne naprawy tych urządzeń;

Koordynuje działania związane z serwisowaniem, legalizacją i naprawą urządzeń rejestrujących oraz prowadzi rejestr sprawności tych urządzeń;

Realizuje sprawy związane z lokalizacją, instalacją i demontażem urządzeń rejestrujących, w tym opracowuje niezbędną dokumentację i bierze udział w odbiorach urządzeń;

Współpracuje z Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym oraz przedstawicielami organów administracji;

Obsługuje interesantów i udziela informacji w zakresie funkcjonowania systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym, przyjmuje oświadczenia i wyjaśnia kwestie formalne.

 

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: średnie lub średnie branżowe;

Prawo jazdy kategorii „B”;

Znajomość przepisów: ustawa Prawo o ruchu drogowym, ustawa o transporcie drogowym, ustawa o drogach publicznych;

Umiejętność obsługi komputera- pakiet MS Office (Word, Excel);

Kompetencje: orientacja na klienta, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, współpraca w zespole, sumienność, komunikatywność, orientacja na rezultaty;

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia energetyczne G1E.

 

Co oferujemy

stabilną pracę, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w ciekawych obszarach, współpracę z ekspertami;

regularnie wypłacane wynagrodzenie;

dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy;

łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy;

dodatkowe wynagrodzenie roczne - trzynaste wynagrodzenie oraz nagrody jubileuszowe;

nagrody – w zależności od wyników pracy;

różnorodne szkolenia, refundację nauki języka obcego i studiów;

możliwość rozwoju zawodowego;

wsparcie na etapie wdrażania do pracy;

pakiet socjalny, w tym: Medicover Sport, dofinansowanie wypoczynku, możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie; korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej.

 

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Warunki pracy

Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza. Praca w terenie. Wysiłek fizyczny.

 

Dodatkowe informacje

Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną oświadczenia wymagane w ogłoszeniu powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów.

 

Kopiami dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego lub dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego są:

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia posła Zdzisława Gawlika z okazji Wielkanocy

kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres i obszar doświadczenia zawodowego.

 

Prosimy o przesyłanie tylko tych dokumentów, które są wymagane lub zalecane.

 

Oferty przesłane po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie są rozpatrywane. Weryfikacja wymagań formalnych odbywa się na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. Oferta jest uznana za kompletną, jeśli zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem https://www.gov.pl/web/gitd/dokumenty-do-pobrania.

 

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym prosimy dołączyć kopie tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

 

Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Szczegółowe informacje dotyczące zasad organizacji naboru znajdują się na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Pracuj z nami: https://www.gov.pl/web/gitd/kariera

 

Zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu do składania dokumentów. Osobom takim przysługuje pierwszeństwo w zatrudnieniu, jeśli złożą kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność oraz znajdą się w gronie osób, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, przedstawionych przez komisję, przeprowadzającą nabór dyrektorowi generalnemu urzędu celem zatrudnienia wybranego kandydata.

 

Adres siedziby Delegatury południowo-wschodniej:

ul. Hanasiewicza 21, 35-103 Rzeszów.

 

PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:

weryfikacja formalna nadesłanych ofert,

weryfikacja wiedzy/umiejętności,

rozmowa kwalifikacyjna – przeprowadzana on-line za pomocą aplikacji MS Teams.

 

Dokumenty niezbędne:

CV

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Oświadczenie o posiadanym prawo jazdy kategorii B;

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty dodatkowe:

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia energetyczne G1E.

 

Aplikuj do 24 kwietnia 2023

 

APLIKUJ ELEKTRONICZNIE rekrutacja@gitd.gov.pl

lub

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie

na adres:

Główny Inspektorat Transportu Drogowego

Biuro Dyrektora Generalnego

Al. Jerozolimskie 94

00-807 Warszawa

 

Z dopiskiem na kopercie/mailu oraz w CV: BDG.WKR.SR.110.57.2023

 

Zachęcamy do wysyłania dokumentów pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@gitd.gov.pl

 

UWAGA!

Ponieważ w trakcie rekrutacji kontaktujemy się za pomocą poczty elektronicznej, uprzejmie prosimy o sprawdzanie również skrzynki SPAM.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

+48222204484

lub mailowego na adres: rekrutacja@gitd.gov.pl

WIĘCEJ O PRACY W URZĘDZIE https://www.gov.pl/web/gitd/kariera

Dokumenty należy złożyć do: 24.04.2023

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Życzenia posłanki Teresy Pamuły

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Przed przystąpieniem do procesu naboru proszę zapoznać się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych, dostępną pod adresem:https://www.gov.pl/web/gitd/ochrona-danych-osobowych

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij