Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Praca w porcie lotniczym (pracownik biurowy)

Opublikowano: 2023-01-10 20:42:20, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW, JASIONKA.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

Specjalista ds. analiz i raportowania

Wymagania:

- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne;

- min. 5 lat doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku;

- znajomość analizy finansowej przedsiębiorstw, zagadnień księgowych, zasad rachunkowości zarządczej;

- dobra, praktyczna znajomość MS Excel (formuły, tabele przestawne, wizualizacja danych) i MS Power Point (umiejętność tworzenia prezentacji menedżerskich);

- praktyczna znajomość systemów księgowych (najlepiej Comarch Optima, Comarch BI), umiejętność korzystania z danych księgowych w różnych przekrojach;

- umiejętność pracy pod presją czasu, ścisłe przestrzeganie terminów na raportowanie;

- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne – umiejętność współpracy interdysplinarnej z różnymi pionami w spółce (zakupy, inwestycje, umowy z kontrahentami, działalność operacyjna);

- umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów, inicjatywy w działaniu, nastawienie na szukanie rozwiązań i usprawnień w procesach zarządczych;

- rzetelność, mocne poczucie odpowiedzialności za powierzony obszar pracy, kultura osobista, sumienność.

Zakres obowiązków:

- przygotowanie i współprowadzenie procesu budżetowania dla jednostek organizacyjnych (MPK) oraz planu finansowego spółki;

- współpraca z wszystkimi działami w zakresie uzgadniania założeń na kolejny rok, okres;

- omawianie założeń i uzyskanych wyników z zarządem i właścicielami MPK;

- kontrola realizacji planu, analiza przyczyn powstałych odchyleń;

- prowadzenie plików budżetowych (sprawozdania finansowe pro forma) i plików kontrolnych;

- przygotowywanie materiałów, analiz wg ustalonego zakresu i harmonogramu oraz analiz tematycznych w zależności od potrzeb (interesariusze: udziałowcy: PPL, departament kontroli urzędu marszałkowskiego, NBP, GUS, inne jak US);

- bieżąca i ciągła współpraca z działem księgowości, finansów, działem handlu, zespołem remontów i inwestycji;

- przygotowywanie analiz i raportów dla bezpośredniego przełożonego;

- udział w zamknięciu miesiąca i roku (zarządzenie rezerwami, rezerwy na koszty pracownicze,

na znaczące koszty bieżące);

- przygotowywanie i rozwój narzędzi informacji zarządczej w spółce oraz udział w procesie cyfryzacji procesów spółki.

Oferujemy:

- umowę o pracę,

- niezbędne szkolenia i certyfikaty,

- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,

- pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu,

- pakiety socjalne w ramach ZFŚS oraz benefity pozapłacowe.

Wymagane dokumenty:

- CV + list motywacyjny,

- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór w załączeniu).

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko i wyłącznie z wybranymi kandydatami, którzy spełniać będą zarówno wymagania formalne określone w ogłoszeniu, jak i nasze oczekiwania. Termin nadsyłania dokumentów mija 22.01.2023 r. Wymagane dokumenty wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (według załączonego wzoru) należy przesłać na adres e-mail: rekrutacja@rzeszowairport.pl, lub listownie na adres: Port Lotniczy „Rzeszów – Jasionka” sp. z o.o., 36-002 Jasionka 942, albo dostarczyć osobiście do sekretariatu Spółki.

 Do pobrania

Załączniki: 

zgoda na przetwarzanie danych dla potrzeb rekrutacji

klauzula informacyjna - rekrutacja

 .

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij