Praca w porcie lotniczym (pracownik biurowy)
RZESZÓW, JASIONKA.

Fot. Pixabay/CC0
Specjalista ds. analiz i raportowania
Wymagania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne;
- min. 5 lat doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku;
- znajomość analizy finansowej przedsiębiorstw, zagadnień księgowych, zasad rachunkowości zarządczej;
- dobra, praktyczna znajomość MS Excel (formuły, tabele przestawne, wizualizacja danych) i MS Power Point (umiejętność tworzenia prezentacji menedżerskich);
- praktyczna znajomość systemów księgowych (najlepiej Comarch Optima, Comarch BI), umiejętność korzystania z danych księgowych w różnych przekrojach;
- umiejętność pracy pod presją czasu, ścisłe przestrzeganie terminów na raportowanie;
- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne – umiejętność współpracy interdysplinarnej z różnymi pionami w spółce (zakupy, inwestycje, umowy z kontrahentami, działalność operacyjna);
- umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów, inicjatywy w działaniu, nastawienie na szukanie rozwiązań i usprawnień w procesach zarządczych;
- rzetelność, mocne poczucie odpowiedzialności za powierzony obszar pracy, kultura osobista, sumienność.
Zakres obowiązków:
- przygotowanie i współprowadzenie procesu budżetowania dla jednostek organizacyjnych (MPK) oraz planu finansowego spółki;
- współpraca z wszystkimi działami w zakresie uzgadniania założeń na kolejny rok, okres;
- omawianie założeń i uzyskanych wyników z zarządem i właścicielami MPK;
- kontrola realizacji planu, analiza przyczyn powstałych odchyleń;
- prowadzenie plików budżetowych (sprawozdania finansowe pro forma) i plików kontrolnych;
- przygotowywanie materiałów, analiz wg ustalonego zakresu i harmonogramu oraz analiz tematycznych w zależności od potrzeb (interesariusze: udziałowcy: PPL, departament kontroli urzędu marszałkowskiego, NBP, GUS, inne jak US);
- bieżąca i ciągła współpraca z działem księgowości, finansów, działem handlu, zespołem remontów i inwestycji;
- przygotowywanie analiz i raportów dla bezpośredniego przełożonego;
- udział w zamknięciu miesiąca i roku (zarządzenie rezerwami, rezerwy na koszty pracownicze,
na znaczące koszty bieżące);
- przygotowywanie i rozwój narzędzi informacji zarządczej w spółce oraz udział w procesie cyfryzacji procesów spółki.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- niezbędne szkolenia i certyfikaty,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu,
- pakiety socjalne w ramach ZFŚS oraz benefity pozapłacowe.
Wymagane dokumenty:
- CV + list motywacyjny,
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór w załączeniu).
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko i wyłącznie z wybranymi kandydatami, którzy spełniać będą zarówno wymagania formalne określone w ogłoszeniu, jak i nasze oczekiwania. Termin nadsyłania dokumentów mija 22.01.2023 r. Wymagane dokumenty wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (według załączonego wzoru) należy przesłać na adres e-mail: rekrutacja@rzeszowairport.pl, lub listownie na adres: Port Lotniczy „Rzeszów – Jasionka” sp. z o.o., 36-002 Jasionka 942, albo dostarczyć osobiście do sekretariatu Spółki.
Do pobrania
Załączniki:
zgoda na przetwarzanie danych dla potrzeb rekrutacji
klauzula informacyjna - rekrutacja
.