Praca w Porcie Lotniczym
RZESZÓW, JASIONKA.

Fot. Neumann Robert
Asystent ds. obsługi pasażerskiej
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie),
- prawo jazdy kat. B.,
- obsługa komputera (Pakiet MS Office),
- dyspozycyjność – praca w weekendy oraz święta,
- umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole,
- odporność na stres i pracę pod presją czasu,
- doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku będzie
dodatkowym atutem,
- komunikatywność, terminowość, sumienność, zaangażowanie, odpowiedzialność
i wysoka kultura osobista.
Zakres obowiązków:
- odprawa biletowo-bagażowa,
- obsługa biura bagażu zaginionego,
- asysta dla pasażerów wymagających dodatkowej asysty,
- obsługa samolotów w ruchu General Aviation,
- obsługa biura biletowego.
Oferujemy:
- umowę o pracę lub umowę zlecenie,
- niezbędne szkolenia i certyfikaty,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu,
- pakiety socjalne w ramach ZFŚS oraz benefity pozapłacowe.
Wymagane dokumenty:
- CV + list motywacyjny,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór w załączeniu).
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko i wyłącznie z wybranymi kandydatami, którzy spełniać będą zarówno wymagania formalne
określone w ogłoszeniu, jak i nasze oczekiwania.
Nabór prowadzony jest w dwóch turach. Termin nadsyłania dokumentów dla pierwszej tury mija 02.01.2023 r.
W przypadku niewyłonienia kandydatów w pierwszej turze termin nadsyłania dokumentów dla drugiej tury mija 18.01.2023 r.
Wymagane dokumenty wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (według załączonego wzoru) należy
nadsyłać na adres e-mail: rekrutacja@rzeszowairport.pl, lub listownie na adres Port Lotniczy „Rzeszów – Jasionka” Sp. z o.o.,
36-002 Jasionka 942, albo dostarczyć osobiście do sekretariatu Spółki
Załączniki: