Życzenia starosty rzeszowskiego Krzysztofa Jarosza
Życzenia przewodniczącego Sejmiku Jerzego Borcza wraz prezydium
Studiuj transport - spedycję - logistykę
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Pracownik w zespole ds. administracyjnych

Opublikowano: 2022-12-15 13:32:58, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

SANOK.

 

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sanoku

38-500 Sanok ul. Młynarska 45

Ogłoszenie nr 112449 / 15.12.2022

 

Referent

Do spraw: technicznych w Zespole ds. administracyjnych

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

 

Osoba na tym stanowisku:

Prowadzi gospodarkę magazynową z wykorzystaniem programu magazynowego

Realizuje przeglądy oraz nadzoruje prace serwisowe samochodów służbowych PIW Sanok

Prowadzi dokumentację eksploatacji urządzeń

Współpracuje z zespołami merytorycznymi w zakresie czynności pomocniczych wykonywanych w terenie

Odczytuje liczniki mediów do potrzeb rozliczeń

Realizuje prace będące w zakresie funkcjonowania działu zgodnie z poleceniami kierownika działu, jak również PLW

Dba o utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach garażowych i na terenie należącym do PIW Sanok

Kieruje samochodami służbowymi

 

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: średnie rolnicze zgodne z Rozporządzeniem MRiRW w sprawie kwalifikacji rolniczych posiadanych przez osoby wykonujące działalność rolniczą

Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w administracji publicznej na stanowisku związanym z obsługą gospodarczą jednostki lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań

Prawo jazdy kat. B (czynne)

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Co oferujemy

Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

Miejsce parkingowe na terenie urzędu

 

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 

Warunki pracy

praca w siedzibie urzędu

praca poza siedzibą, w tym możliwe wyjazdy służbowe poza teren powiatu sanockiego (delegacje)

praca w pozycji wymuszonej - siedzącej

kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym urzędu

budynek dwukondygnacyjny, praca na kondygnacji -I, 0, II

budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz mających problemy z poruszaniem się po schodach (kręte schody, brak windy)

kierowanie pojazdami służbowymi

używanie urządzeń mechanicznych w zakresie utrzymania terenu

obsługa urządzeń biurowych w tym komputera wraz z oprogramowaniem magazynowym

 

Dodatkowe informacje

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).

Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).

Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia posła Zdzisława Gawlika z okazji Wielkanocy

Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

weryfikacja formalna dokumentów

sprawdzian/ test wiedzy

rozmowa kwalifikacyjna

W przypadku wpływu 5 (pięciu) lub mniej aplikacji spełniających wymagania na przedmiotowe stanowisko, Powiatowy Lekarz Weterynarii w Sanoku, zastrzega sobie prawo do odstąpienia od pkt. „sprawdzian/ test wiedzy”. Wpływ ofert spełniających wymagania w ilości większej niż 5 stanowi przesłankę do realizacji wszystkich z 3 powyżej wymienionych etapów naboru.

 

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-01-09

 

Dokumenty niezbędne:

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty dodatkowe:

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

 

Aplikuj do 28 grudnia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 112449"

na adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sanoku, 38-500 Sanok, ul. Młynarska 45

aplikacje elektroniczne należy składać na adres: dagmara.potoczny@piw.sanok.pl

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

13 46 45 500 wew. 207

lub mailowego na adres: dagmara.potoczny@piw.sanok.pl

Dokumenty należy złożyć do: 28.12.2022

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Sanoku

Kontakt do inspektora ochrony danych: Wojciech Brzyski, e-mail: iodo@piw.sanok.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Dane w całości przetwarzane są przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sanoku

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

 

Uprawnienia:

prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Życzenia posłanki Teresy Pamuły

Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

Wzory oświadczeń
 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij