Pracownik biurowy ds. korespondencji
RZESZÓW.
Stanowisko ds. obsługi korespondencji
Szczegóły oferty pracy
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Rzeszowie
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Rzeszowie
Adres miejsca pracy
Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów
Stanowisko ds. obsługi korespondencji
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
Wymagania
Niezbędne:
wykształcenie średnie
Mile widziane:
doświadczenie w pracy związanej z obsługą kancelaryjną
Wymagania dodatkowe:
znajomość Instrukcji Kancelaryjnej
umiejętność obsługi pakietu MS Office
chęć poszerzania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
umiejętność pracy w zespole
orientacja na klienta
umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Wymagane dokumenty:
CV
list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny.
Informacje dodatkowe:
nadesłanych dokumentów nie zwracamy
oferty, które wpłyną po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane
skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
Informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
Termin, do którego należy składać dokumenty 14-11-2022
Oferujemy:
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnością. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Warunki pracy:
Wyposażenie stanowiska pracy:
sprzęt komputerowy
sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
budynek 4 piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych
stanowisko pracy zlokalizowane parterze budynku
wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
przed wejściem do budynku znajduje się pochylnia
drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Aplikuj
.