Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Rekrutacja na studia WSPiA
X Konferencja Bezpieczeństwo energetyczne – filary i perspektywa rozwoju
PKS Rzeszów - oferty pracy

Pracownik ds. finansowo - księgowych

Opublikowano: 2022-11-07 10:45:36, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

SANOK.

 

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sanoku

38-500 Sanok ul. Młynarska 45

Ogłoszenie nr 109899 / 05.11.2022

Referent

Do spraw: księgowości Zespół ds. finansowo - księgowych

 

Osoba na tym stanowisku:

Przyjmuje i sprawdza dokumentację z wykonanych na rzecz Inspektoratu usług i zleceń

Dokonuje kontroli pod względem rachunkowym dokumentów finansowych

Weryfikuje, dekretuje i księguje dokumenty księgowe

Prowadzi ewidencję środków trwałych i wyposażenia

Dokonuje płatności zobowiązań w systemie bankowości elektronicznej NBP

Prowadzi ewidencję księgą i sporządza sprawozdawczość w zakresie budżetu zadaniowego

Przygotowuje dane i sporządza sprawozdania finansowe dotyczące kosztów poniesionych na realizację programów zwalczania i monitorowania chorób zakaźnych zwierząt

Obsługuje Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa TREZOR

Wykonuje inne czynności zlecone przez Głównego księgowego wynikających z bieżących potrzeb

 

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: średnie ekonomiczne

conajmniej podstawowa znajomość zasad księgowości

dobra znajomość pakietu Microsoft Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Excel)

rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe ekonomiczne

 

Co oferujemy

Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

Miejsce parkingowe na terenie urzędu

 

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

 

Warunki pracy

praca w siedzibie urzędu

praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

praca w pozycji wymuszonej - siedzącej

kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym urzędu

budynek dwukondygnacyjny, praca na II kondygnacji

budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz mających problemy z poruszaniem się po schodach (kręte schody, brak windy)

możliwe wyjazdy służbowe

 

Dodatkowe informacje

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).

Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).

Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Dokumenty aplikacyjne w aplikacji elektronicznej, przesłane na adres inny niż wskazany w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

weryfikacja formalna dokumentów

sprawdzian/ test wiedzy

rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-12-01

 

Dokumenty niezbędne:

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty dodatkowe:

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

 

Aplikuj do 18 listopada 2022

 

APLIKUJ ELEKTRONICZNIE: dagmara.potoczny@piw.sanok.pl

lub w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 109899"

na adres:

Sekretariat Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sanoku

38-500 Sanok, ul. Młynarska 45

 

aplikację w wersji elektronicznej należy składać na adres: dagmara.potoczny@piw.sanok.pl

Zapraszamy również do kontaktu mailowego: dagmara.potoczny@piw.sanok.pl

Dokumenty należy złożyć do: 18.11.2022

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Sanoku tel. 13 46 45500

Kontakt do inspektora ochrony danych: Wojciech Brzyski e-mail: iodo@piw.sanok.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Dane w całości przetwarzane są przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sanoku

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij