Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Rekrutacja na studia WSPiA
X Konferencja Bezpieczeństwo energetyczne – filary i perspektywa rozwoju
PKS Rzeszów - oferty pracy

Pracownik spraw kadr i płac

Opublikowano: 2022-10-11 16:20:38, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

POWIAT JAROSŁAWSKI.

 

Obowiązki:

- specjalista ds. kadr i płac, + prowadzenie sekretariatu

- prowadzenie akt osobowych pracowników

- sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązania i rozwiązania stosunku pracy,

- ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej,

- prowadzenie ewidencji czasu pracy,

- prowadzenie ewidencji absencji chorobowych,

- sporządzanie i wydawanie pracownikom niezbędnej dokumentacji dotyczącej przebiegu zatrudnienia, wysokości wynagrodzenia,

- prowadzenie i aktualizacja rejestru badań lekarskich i szkoleń BHP

- obsługa zatrudnienia osób w ramach umów cywilno-prawnych takich jak umowa zlecenie, umowa o dzieło

- obsługa kontroli Państwowej Inspekcji Pracy i ZUS

- sporządzanie list płac z umów o pracę

- sporządzanie list płac z umów cywilno prawnych ( umowa zlecenie)

- sporządzanie druków ZUS ZUA, ZCNA, ZWUA

- sporządzanie i przesyłanie do ZUS miesięcznych deklaracji rozliczeniowych i imiennych raportów miesięcznych w systemie Płatnik

- sporządzanie i wysyłanie rocznych informacji o dochodach pracowniczych PIT-11

- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych podatek dochodowy,

- sporządzanie sprawozdań do GUS

- prowadzenie i obsługa grupowych ubezpieczeń pracowniczych

- naliczanie i obsługa deklaracji z dokonywania wpłat do pracowniczych planów kapitałowych PPK

- przygotowanie i wysyłanie przychodów emerytów rencistów do ZUS,

- obsługa zajęć alimentacyjno komorniczych oraz prowadzenie stosownej korespondencji z komornikami,

- znajomość rozliczeń PFRON oraz programu ePFRON,

- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych,

- współpraca przy audytach i kontrolach PIP, ZUS, US, PIS,

- przestrzeganie tajemnicy służbowej,

- prowadzenie sekretariatu (obsługa pracy biura, obsługa poczty email, sporządzanie korespondencji, zamawianie środków czystości oraz artykułów biurowych)

Umowa o pracę na czas określony, cały etat, jedna zmiana

Wymagania

- wykształcenie wyższe

- obsługa komputera (Ms Office, Excel, Microsoft),obsługa programu PŁATNIK,obsługa Comarch OPTIMA

Specjalista do spraw wynagrodzeń (wymagany staż - lata: 4),Specjalista

do spraw kadr (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4)

Pracodawca:SANEX sp. o.o.

3-go Maja 123, 37-514 Munina, powiat jarosławski,

Numer telefonu:16 628 28 77,519066402

E-mail:kadry@sanex-lowce.pl

  .

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij