Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Urzędnik ds. kadr i płac - oferta pracy

Opublikowano: 2022-10-10 19:45:57, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Dyrektor Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 

1. Pracodawca: Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. Romana Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów.

2. Miejsce wykonywania pracy: Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie ul. Romana Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów.

3. Stanowisko: specjalista, Dział Kadr i Płac

4. Na danym stanowisku może zostać zatrudniona osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego: / NIE

 

5. Opis stanowiska - do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:

1. Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników (akta osobowe, ewidencja czasu pracy, urlopy wypoczynkowe, BHP).

2. Terminowe sporządzanie wypłat wynagrodzeń i przelewów dot. „umów o pracę” oraz odprowadzanie potrąceń od płac.

3. Terminowa obsługa „Płatnika” ZUS i sporządzanie przelewów (do 5-tego każdego miesiąca).

4. Naliczanie świadczeń ZUS i prowadzenie dokumentacji (zasiłki chorobowe, macierzyńskie, wychowawcze, chorobowe płatne z ZUS, opiekuńcze, rehabilitacyjne).

5. Sporządzanie rocznych PIT-ów.

6. Sporządzanie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń (na prośbę pracownika).

7. Bieżące sporządzanie dokumentacji z wynagrodzeń oraz refundacji wynagrodzeń dla Urzędu Pracy – refundacja wynagrodzenia młodocianych i robót interwencyjnych oraz prowadzenie analitycznej ewidencji, dokonywanie wypłat „umów cywilnoprawnych” dla celów podatkowych i ZUS.

8. Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników PZPW.

9. Kwartalne i roczne sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego o zatrudnieniu
i wynagrodzeniu na podstawie prowadzonej analizy arkuszu płac.

10. Sporządzanie przelewów do Urzędów Skarbowych.

11. Kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń w celu wystawienia dokumentów z różnych lat, do spraw emerytalno-rentowych.

12. Sporządzanie ERP-7 dla pracowników odchodzących na emeryturę.

13. Sporządzanie deklaracji, naliczanie i terminowe odprowadzanie składek na rzecz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w okresach występowania.

14. Współpraca z Kasami Zapomogowo-Pożyczkowymi.

15. Obsługa zajęć komorniczych.

16. Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych w zakresie raportów rozliczeniowych.

 

6. Warunki pracy na danym stanowisku:

1) termin rozpoczęcia pracy: listopad 2022 r.

2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,

3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, obsługa komputera, drukarki i innych narzędzi informatycznych,

4) w budynku, w którym zlokalizowane jest stanowisko pracy istnieje podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich i toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych, budynek jest wyposażony w windę, stanowisko pracy znajduje się na II piętrze – brak dostępu windą,

5) pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.

 

7. W poprzednim miesiącu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi więcej niż 6 %

 

8. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) kwalifikacje zawodowe,

6) wymagane wykształcenie:

- średnie ogólne i minimum 3-letni staż pracy

lub

- wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku i minimum 2-letni staż pracy.

 

9. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych,

2) minimum roczne doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej pracowników,

3) znajomość oprogramowania firmy Vulcan – Kadry, Płace,

4) umiejętność sprawnej organizacji pracy,

5) komunikatywność,

6) dyspozycyjność,

7) umiejętność obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych (skaner, drukarka).

 

10. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

4) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach;

5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia o zatrudnieniu),

6) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim;

7) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

11. Postanowienia końcowe:

1) Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do: 12 października 2022 r. na adres: Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. Romana Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów w zamkniętych kopertach z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty w Dziale Kadr i Płac”. Szczegółowe informacje można uzyskać dzwoniąc pod numer telefonu 17 853 40 97 wew. 37 lub pisząc pod adres email: kadry@pzpw.pl.

2) O zakwalifikowaniu do kolejnych etapów naboru kandydaci będą powiadomieni pocztą tradycyjną, elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie.

3) Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

4) Oferty, które wpłyną niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

 

12. Ochrona danych osobowych:

Administrator: Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie. Kontakt: ul. Romana Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, e-mail: biuro@pzpw.pl. Inspektor ochrony danych osobowych: iod@pzpw.pl. Cel: Prowadzenie rekrutacji na wybrane stanowisko lub stanowiska pracy. Przysługujące prawa: prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia swoich danych (na których przetwarzanie wyraziliście Państwo zgodę) do innego administratora. Posiadacie Państwo także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że wykorzystujemy informacje dotyczące Państwa osoby z naruszeniem przepisów prawa.

Macie Państwo także prawo wycofania zgody na wykorzystanie danych osobowych w procesie rekrutacji,
w zakresie danych udostępnionych dobrowolnie, które nie działa jednak wstecz - oznacza to, że wywołuje skutek począwszy od momentu w którym zostało przekazane do wiadomości Administratora. Fakt wycofania zgody pozostaje zatem bez wpływu na zgodność z prawem tego przetwarzania, którego dokonano przed momentem wycofania udzielonej wcześniej zgody.

Z prawa do sprzeciwu można skorzystać w dowolnym momencie. Uznanie sprzeciwu skutkuje usunięciem danych osobowych. Sprzeciw uwzględnimy tylko w wyjątkowych przypadkach, z uwagi na Państwa szczególną sytuację. Proszę uzasadnić sprzeciw, aby zwiększyć szanse na jego uwzględnienie.

Polityka prywatności: www.pcen.pl lub https://bip.pcen.pl w zakładce „Ochrona danych osobowych”

 

Załączniki

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij