Duże zainteresowanie warsztatami PGE Obrót dla klientów kupujących energię w trybie PZP
Blisko 150 przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, podmiotów administracji publicznej, uczelni oraz szpitali z całej Polski wzięło udział w webinarze PGE Obrót dla jednostek kupujących energię w trybie PZP. Planowanie postępowań na dynamicznym rynku i kwestie rozliczania prosumentów to główne tematy, o które pytali samorządowcy.

Fot. Pixabay/CC0
W spotkaniu wzięli udział m.in. przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego, podmiotów administracji publicznej, uczelni oraz szpitali.
- Uwarunkowania rynku energii wpływają zarówno na klientów, jak i na sprzedawców. Dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zorganizowaliśmy koleją edycję webinaru – mówi Janusz Magoń, wiceprezes PGE Obrót, nadzorujący pion sprzedaży i obsługi.
Jak podkreślił, wartością takich spotkań jest bazowanie na doświadczeniu zdobywanym przez lata, w toku tysięcy postępowań i realizowanych kontraktów.
Podczas warsztatowego webinarium nie zabrakło kwestii dotyczących OZE, nowych zasad rozliczania prosumentów, a także elektronicznych rozwiązań takich jak eFaktura czy eBOK. Dużym zainteresowaniem cieszyła się sesja pytań i odpowiedzi, która przedłużyła się w stosunku do planowanego czasu.
Czerwcowy webinar to kolejne tego typu spotkanie online organizowane przez PGE Obrót dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego i innych instytucji kupujących energię w trybie Prawa Zamówień Publicznych. W 2021 roku spółka zorganizowała dwa webinary, w których łącznie wzięło udział blisko 150 uczestników.
Oprócz spotkań online, przedstawiciele PGE Obrót uczestniczą również w tradycyjnych spotkaniach i konferencjach samorządowych, w których opowiadają o efektywnych i ekologicznych rozwiązaniach, z których mogą skorzystać klienci instytucjonalni.