Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Dni Funduszy Europejskich w Podkarpackim Centrum Innowacji
Studiuj transport - spedycję - logistykę
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Praca w ZUS - urzędnik

Opublikowano: 2022-04-12 21:33:45, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

ZUS Oddział w Rzeszowie

Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji

Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów

Stanowisko ds. obsługi płatników składek i ubezpieczonych

- Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych

Wymagania

Niezbędne:

- wykształcenie wyższe

- min. 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z bezpośrednią obsługą klientów.

 

Mile widziane:

- doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami

 

Wymagania dodatkowe:

- znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych

- znajomość zasad podlegania, ustalania wysokości i rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych

- znajomość przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych

 

Jeśli jesteś osobą:

- komunikatywną

- elastyczną

- nastawioną na rozwój

- zorientowaną na klienta

- posiadającą umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w trudnych sytuacjach

 

zachęcamy do aplikowania na powyższe stanowisko.

 

Wymagane dokumenty:

CV

list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, o które ubiega się kandydat

dokumenty potwierdzające wykształcenie

dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

 

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie.

Informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'.

 

Termin, do którego należy składać dokumenty 25-04-2022

Oferujemy:

umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika

możliwość rozwoju zawodowego

świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

 

Dodatkowe informacje:

proces rekrutacji przewiduje test wiedzy merytorycznej oraz rozmowę kwalifikacyjną

skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne

nadsyłanych dokumentów nie zwracamy

dokumenty złożone po terminie, oferty niekompletne nie będą rozpatrywane

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

sprzęt komputerowy,

sprzęt biurowy.

 

Warunki wykonywania pracy:

spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,

polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,

wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS

konieczność poruszania się po całym obiekcie,

konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy),

budynek 4 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,

stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,

przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,

drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,

w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

 

 Aplikuj

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij