Praca w urzędzie
POWIAT RZESZOWSKI.

Fot. Pixabay/CC0
Załącznik do Zarządzenia Nr 120.7.2022
Wójta Gminy Krasne z dnia 18 luty 2022 r.
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KRASNE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Krasne, 36-007 Krasne 121.
2. Stanowisko urzędnicze: inspektor do spraw inwestycji w Referacie Infrastruktury Urzędu Gminy Krasne
3. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie: wyższe techniczne, preferowane kierunki budownictwo ogólne lub drogowe;
2. doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku związanym z organizacją procesu budowlanego lub 1 roczny staż pracy na stanowisku związanym z wykonywaniem i organizacją robót budowlanych;
3. znajomość przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych dotyczących procesu inwestycyjnego;
4. obywatelstwo polskie;
5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7. nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, preferowane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej;
2. znajomość zasad przedmiarowania i kosztorysowania;
3. umiejętność pracy w zespole, zdolności interpersonalne;
4. kreatywność, dyspozycyjność;
5. zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, odpowiedzialność;
6. odporność na stres, umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji;
7. umiejętność czytania i interpretowania aktów prawnych i redagowania pism urzędowych;
8. prawo jazdy kat. B.
5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. prowadzeniem spraw związanych z realizacją zadań w zakresie inwestycji i remontów gminnych;
2. prowadzenie procesów przygotowania inwestycji gminnych, wynikających z obowiązujących przepisów;
3. koordynacja i nadzór nad realizacją inwestycji i remontów realizowanych ze środków budżetu gminy, dotacji celowych oraz funduszy zewnętrznych;
4. prowadzenie spraw związanych z odbiorem technicznym i przekazaniem do eksploatacji inwestycji gminnych;
5. rozliczanie inwestycji;
6. kontrola merytoryczna faktur i rachunków z zakresu prowadzonych spraw;
7. sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem inwestycji jako środek trwały;
8. współudział w przygotowaniu wniosków o przyznanie środków z funduszy zewnętrznych oraz sporządzaniu wniosków o płatność i rozliczenia końcowego dla zadań współfinansowanych ze środków pozabudżetowych;
9. współudział w przygotowaniu postępowań zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych;
10. opracowywanie propozycji do programów gospodarczych, budżetu;
11. współdziałanie w opracowywaniu projektów programów gospodarczych gminy;
12. opracowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady;
13. przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji powierzonych mu zadań.
6, Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. miejsce pracy: Urząd Gminy Krasne;
2. zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
3. wymiar zatrudnienia: 1 etat;
4. zasady współzależności służbowej: bezpośredni przełożony kierownik Referatu Infrastruktury;
5. termin zatrudnienia: marzec br;
6. praca w równoważnym systemie czasu pracy.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W styczniu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Krasne, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.
8. Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV);
2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenia zawodowego;
4. inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, umiejętności i uprawnienia;
5. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
8. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202);
9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, oraz o zapoznaniu się z klauzula informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składaé w siedzibie Urzędu Gminy Krasne (II piętro, pok. nr 18 — sekretariat), lub przesyłać pod adres: Urząd Gminy Krasne, 36-007 Krasne 121 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze inspektora do spraw zamówień publicznych w Referacie Infrastruktury Urzędu Gminy Krasne” - do dnia 4 marca 2022 r,
Dodatkowe informacje:
1) Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
2) Złożone oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
3) Wzory oświadczeń i kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie www.gminakrasne.pl/bip, 4) O miejscu i terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne będą informowani indywidualnie telefonicznie lub pisemnie.
5) Informacja o wyniku naboru będzie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Krasne przez okres co najmniej 3 miesięcy (www.gminakrasne.pl/bip) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Krasne.
6) W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż sześć miesięcy.
W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony bez przeprowadzenia kolejnego naboru.