Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Studiuj transport - spedycję - logistykę

Pracownik ds. administracyjnych

Opublikowano: 2022-02-01 15:46:10, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Izba Wytrzeźwień w Rzeszowie ul. Kochanowskiego 17

35-201 Rzeszów

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Referent ds. administracyjno - pracowniczych

1. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych,

- wykształcenie wyższe magisterskie,

- 5-letni staż pracy, w tym praca na samodzielnym stanowisku, znajomość przepisów ustawy Kodeks pracy, znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

- znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych.

2. Wymagania dodatkowe:

umiejętność stosowania przepisów z zakresu prawa pracy, znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, umiejętność radzenia sobie ze stresem w sytuacjach konfliktowych samodzielność, komunikatywność, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność analitycznego myślenia, sprawnej organizacji pracy,

3. Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należy:

prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie harmonogramów pracy prowadzenie kartotek czasu pracy i rozliczanie czasu pracy, dokonywanie sprawozdawczości związanej z zatrudnieniem, ewidencja składników majątkowych izby, prowadzenie magazynu, zaopatrzenie izby w materiały biurowe, środki czystości oraz leki.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

• zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Izbie Wytrzeźwień w Rzeszowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 0/0.

6. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, opatrzony własnoręcznym podpisem,

b) list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem,

c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia posła Zdzisława Gawlika z okazji Wielkanocy

d) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),

e) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu z chwilą, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,

f) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą,

g) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, opatrzony własnoręcznym podpisem i bieżącą datą.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Izby lub przesłać pocztą na adres:

Izba Wytrzeźwień w Rzeszowie, ul. Kochanowskiego 17, 35-201 Rzeszów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko samodzielnego referenta ds. administracyjno-pracowniczych” w terminie do dnia 10.02.2022 r. (liczy się data wpływu do Izby). Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Niekompletne dokumenty nie będą brane pod uwagę. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Izby Wytrzeźwień w Rzeszowie przy ul. Kochanowskiego 17.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie do wglądu w dziale kadr Izby Wytrzeźwień w Rzeszowie.

 

Dane osobowe — klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja.2016 r.) informuję, że.

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Izba Wytrzeźwień w Rzeszowie, kontakt z inspektorem ochrony danych: e-mail: iod2@erzeszow.pl lub przez adres administratora;

2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru;

3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów ustawy Kodeks Pracy, ustawy z 21 listopada 2008

r. o pracownikach samorządowych i na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych wykraczających poza unormowane przepisami prawa;

4) W przypadku zatrudnienia Pani/Pana dokumenty zostaną dołączone do akt osobowych i będą przechowywane przez okres przewidziany dla dokumentacji pracowniczej tj. przez okres zatrudnienia i 10 lat po ustaniu zatrudnienia;

5) Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, tj. od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze lub od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru w przypadku niewyłonienia kandydata. Dotyczy to także ofert, nie spełniających wymagań formalnych i tych, które wpłynęły do biura po upływie terminu składania dokumentów. Po upływie tego terminu dokumenty aplikacyjne kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone;

6) W przypadku kandydatów spełniających wymagania formalne zakwalifikowanych do kolejnego etapu naboru, dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w rozumieniu Kodeksu Cywilnego przechowywane będą w dokumentacji z przeprowadzonego naboru z uwzględnieniem okresów wynikających z obowiązujących przepisów prawnych, w tym przepisów archiwalnych, tj. przez okres lat 5;

7) Przysługuje Pani/Panu prawo żądania: dostępu do swoich danych osobowych na zasadach art. 15 RODO, sprostowania danych osobowych na zasadach art. 16 RODO, żądania ograniczenia przetwarzania na zasadach art. 18 RODO, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; przysługuje Pani/Panu także prawo do żądania usunięcia danych — na zasadach art. 17 RODO;

8) Przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

9) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Życzenia posłanki Teresy Pamuły

10) Odbiorcami danych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Informacja o wynikach naboru w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu Kodeksu Cywilnego będzie udostępniona na stronie BIP Urzędu Miasta Rzeszowa oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie administratora.

 

Do pobrania

Załączniki:

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij