Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Dni Funduszy Europejskich w Podkarpackim Centrum Innowacji
Studiuj transport - spedycję - logistykę
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Urzędnik w szkole – oferta pracy

Opublikowano: 2022-01-03 20:20:05, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Urzędnik w szkole

RZESZÓW.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Dyrektor Zespołu Szkół Agroprzedsiębiorczości im. M. Kopernika w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista ds. kadr i płac

Data ogłoszenia: 2022-01-03

1. Nazwa i adres jednostki:

Zespół Szkół Agroprzedsiębiorczości im. M. Kopernika w Rzeszowie

ul. Miłocińska 75

35-232 Rzeszów

2. Określenie stanowiska urzędniczego: specjalista

3. Liczba lub wymiar etatu: 1/1

4. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

⎯ Niezbędne:

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące warunki:

1) obywatelstwo polskie,

2) wykształcenie wyższe w zakresie finanse i rachunkowość,

3) kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych,

4) nie być karanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

5) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

6) posiada umiejętność obsługi komputera w zakresie: programy kadrowe i płacowe, pakiet biurowy, poczta elektroniczna, Internet.

 

⎯ Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

1) znajomość regulacji prawnych z zakresu Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości, przepisów oświatowych i samorządowych,

2) znajomość przepisów podatkowych, płacowych, związanych z podatkiem VAT, PFRON, ZUS,

3) znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej,

4) umiejętność obsługi komputera i programów: Płace Vulcan, Inventarz Vulcan, Finase Vulcan, Płatnik, PFRON, System Informacji Oświatowej – SIO,

5) umiejętność sporządzania sprawozdań statystycznych do GUS,

6) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

7) dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,8) zdolności organizacyjne, komunikatywność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność

 

⎯ Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) kompleksowa obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń pracowników:

a) sporządzanie list wynagrodzeń i godzin ponadwymiarowych dla nauczycieli i pozostałych pracowników szkoły oraz list ZFŚS,

b) dokonywanie potrąceń zadłużeń z wynagrodzeń na podstawie tytułów wykonawczych wystawionych przez organy egzekucyjne i współpraca z nimi w tym zakresie,

c) sporządzanie list wypłat z umów zleceń,

d) sporządzanie przelewów z list płac,

2) zgłaszanie pracowników do ZUS,sporządzanie deklaracji z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz terminowe odprowadzanie składek do ZUS,

3) sporządzanie informacji podatkowych dla pracowników, deklaracji podatkowych oraz terminowe odprowadzanie podatku do US,

4) obsługa pracowników w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych

5) wystawianie zaświadczeń Rp 7 do celów emerytalno-rentowych,

6) sporządzanie deklaracji PFRON,

7) sporządzanie sprawozdań GUS dotyczących wynagrodzeń i zatrudnienia,

8) bieżąca współpraca z działem kadr,

9) wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez dział finansowo-księgowy,

10) praca z programem Inventarz Vulcan, Płace Vulcan, Finanse Vulcan

11) przygotowywanie i przekazanie dokumentów do archiwizacji

 

⎯ Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV),

2) list motywacyjny,

3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

4) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (jeśli kandydat takie posiada),

5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku ograniczeń w korzystaniu w pełni z praw publicznych,

6) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego

7) klauzula informacyjna dla kandydata,

8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

9) Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydata stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia.

⎯ Warunki pracy na stanowisku:

1) praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,

2) praca w budynku Zespołu Szkół Agroprzedsiębiorczości w Rzeszowie,

3) praca w godzinach 7.00 – 15.00

4) praca w zespole,

5) codzienny kontakt telefoniczny.⎯ Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W kwietniu 2021 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Agroprzedsiębiorczości w Rzeszowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

⎯ Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół Agroprzedsiebiorczości w Rzeszowie ul. Miłocińska 75 lub za pośrednictwem poczty, w zamkniętej kopercie formatu A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – Specjalista ds. kadr i płacw Zespole Szkół Agroprzedsiębiorczości w Rzeszowie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.01.2022 r.

Aplikacje, które wpłyną powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.erzeszow.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Szkole.

Ogłoszenie o naborze opublikowano w BIP oraz umieszczono na tablicy informacyjnej Zespołu Szkół Agroprzedsiebiorczości w Rzeszowie ul. Miłocińska 75

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATÓW DO PRACY

Na podstawie Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: „RODO”) informujemy, że:

1. Administrator danych:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Agroprzedsiębiorczości, ul. Miłocińska 75, 35-232 Rzeszów, reprezentowany przez Dyrektora Zespołu.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod3@erzeszow.pl, lub pisemnie na adres administratora danych.

3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, na podstawie:

a) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

b) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy,

c) art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – podanie danych zakresie wykraczającym poza przepisy prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Jeżeli w dokumentach zawarte będą dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane wrażliwe) konieczna będzie Państwa wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych:

Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty i osoby uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

5. Okres przechowywania danych osobowych:

Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy, lub do momentu wycofania zgody.

6. Prawa osób, których dane dotyczą:

Przysługuje Pani/Panu ma prawo do:

a) dostępu do danych osobowych i ich poprawiania (sprostowania) – na zasadach przewidzianych w art. 15 i 16 RODO,

b) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – na zasadach przewidzianych w art. 17 RODO),

c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych – na zasadach przewidzianych w art. 18 RODO,

d) cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez podania przyczyn – w sytuacji gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby, której dane dotyczą.

e) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji uznania, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Administrator naruszył przepisy RODO.

7. Inne informacje:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani nie będą profilowane

 

Do pobrania

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij