Pracownik biurowy w policji
USTRZYKI DOLNE.
Komenda Powiatowa Policji w Ustrzykach Dolnych
38-700 Ustrzyki Dolne 29 Listopada 33
print as PDF
Ogłoszenie nr 90140
/ 29.12.2021
Dołącz do nas jako:
Starszy Inspektor
Do spraw: finansów Zespół Finansów i Zaopatrzenia
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Miejsce pracy
Ustrzyki Dolne 29 Listopada 33
Ważne do 10 stycznia 2022 r.
Osoba na tym stanowisku:
- prowadzi zagadnienia związane z prowadzeniem dokumentacji mandatowej
rozlicza delegacje służbowe
przygotowuje dokumentację do naliczania podwyżek pracowników oraz sporządza wnioski o nagrodzenie
sporządza listy wypłat - zwrot kosztów dojazdu do służby
przygotowuje i kompletuje dokumentację do ustalenia uprawnień do równoważnika pieniężnego za brak i remont lokalu mieszkalnego oraz opracowuje decyzje w zakresie gospodarki mieszkaniowej świadczeń pieniężnych związanych z prawem do lokalu mieszkalnego
prowadzi ewidencję składników majątku KPP oraz opracowuje decyzje o ich inwentaryzacji, prowadzi wybrakowanie zużytego sprzętu kwaterunkowego, ustala i planuje potrzeby w zakresie sprzętu techniki policyjnej, biurowej i materiałów kancelaryjno-biurowych,
prowadzi zagadnienia związane z zaopatrzeniem zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o zamówieniach publicznych
prowadzi zagadnienia związane kierowaniem funkcjonariuszy i pracowników na badania lekarskie z zakresu medycyny pracy
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie
Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze finansowo-księgowym lub powyżej 4 lat w administracji
Znajomość Ustawy o Policji, -
Znajomość rozporządzeń w sprawie pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego dla policjantów
Znajomość Kodeksu Postepowania Administracyjnego
Znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych
Znajomość Rozporządzenia w sprawie pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego dla policjantów
Znajomość Rozporządzenia w sprawie należności przysługującym policjanto0m i pracownikom z tytuł podróży służbowej
komunikatywność
planowanie i organizowanie pracy własnej
rzetelność, samodzielność i terminowość
umiejętność pracy w zespole
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
Doświadczenie zawodowe uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej
Co oferujemy
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
Miejsce do odświeżenia się
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno- biurowym
Podstawowe wyposażenie stanowiska pracyto zestaw komputerowy z oprogramowaniem.
Jednozmianowy system pracy. Praca przed monitorem ekranowym w naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Budynek nie przystosowany do potrzem osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim.
Brak wind, odpowiednio dostosoiwanych toalet, brak podjazdów.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
I etap- weryfikacja i analiza złozonych dokumentów pod katem spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych
II etap - test wiedzy
IIIetap - rozmowa kwalifikacyjna
Dokumenty niezbędne
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Aplikuj do 10 stycznia 2022
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 90140"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Ustrzykach Dolnych
ul. 29 Listopada 33
38-700 Ustrzyki Dolne
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Zespół Kadr i Szkolenia tel. 13 4608 360
Dokumenty należy złożyć do: 10.01.2022
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Ustrzykach Dolnych tel.13 4608 305
Kontakt do inspektora ochrony danych: możecie się państwo kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych z inspektorem ochrony danych osobowych drogą elektroniczną na adres: iod.ustrzyki_dolne@rz.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: informujemy że Państwa dane osobowe mogą być udostępniane tylko i wyłącznie uprawniony organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane







