Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Krajowy System e-Faktur
Podkarpacki Festiwal Nauki i Innowacji

Pracownik biurowy w policji

Opublikowano: 2021-12-29 11:39:07, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

USTRZYKI DOLNE.

 

Komenda Powiatowa Policji w Ustrzykach Dolnych

38-700 Ustrzyki Dolne 29 Listopada 33

print as PDF

Ogłoszenie nr 90140

/ 29.12.2021

Dołącz do nas jako:

Starszy Inspektor

Do spraw: finansów Zespół Finansów i Zaopatrzenia

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

 

Miejsce pracy

Ustrzyki Dolne 29 Listopada 33

Ważne do 10 stycznia 2022 r.

 

Osoba na tym stanowisku:

- prowadzi zagadnienia związane z prowadzeniem dokumentacji mandatowej

rozlicza delegacje służbowe

przygotowuje dokumentację do naliczania podwyżek pracowników oraz sporządza wnioski o nagrodzenie

sporządza listy wypłat - zwrot kosztów dojazdu do służby

przygotowuje i kompletuje dokumentację do ustalenia uprawnień do równoważnika pieniężnego za brak i remont lokalu mieszkalnego oraz opracowuje decyzje w zakresie gospodarki mieszkaniowej świadczeń pieniężnych związanych z prawem do lokalu mieszkalnego

prowadzi ewidencję składników majątku KPP oraz opracowuje decyzje o ich inwentaryzacji, prowadzi wybrakowanie zużytego sprzętu kwaterunkowego, ustala i planuje potrzeby w zakresie sprzętu techniki policyjnej, biurowej i materiałów kancelaryjno-biurowych,

prowadzi zagadnienia związane z zaopatrzeniem zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o zamówieniach publicznych

prowadzi zagadnienia związane kierowaniem funkcjonariuszy i pracowników na badania lekarskie z zakresu medycyny pracy

 

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: średnie

Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze finansowo-księgowym lub powyżej 4 lat w administracji

Znajomość Ustawy o Policji, -

Znajomość rozporządzeń w sprawie pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego dla policjantów

Znajomość Kodeksu Postepowania Administracyjnego

Znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych

Znajomość Rozporządzenia w sprawie pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego dla policjantów

Znajomość Rozporządzenia w sprawie należności przysługującym policjanto0m i pracownikom z tytuł podróży służbowej

komunikatywność

planowanie i organizowanie pracy własnej

rzetelność, samodzielność i terminowość

umiejętność pracy w zespole

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Wymagania dodatkowe:

Doświadczenie zawodowe uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej

 

Co oferujemy

Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy

Miejsce do odświeżenia się

Miejsce parkingowe na terenie urzędu

Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych

Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

 

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno- biurowym

Podstawowe wyposażenie stanowiska pracyto zestaw komputerowy z oprogramowaniem.

Jednozmianowy system pracy. Praca przed monitorem ekranowym w naturalnym i sztucznym oświetleniu.

Budynek nie przystosowany do potrzem osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim.

Brak wind, odpowiednio dostosoiwanych toalet, brak podjazdów.

 

Dodatkowe informacje

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.

Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

I etap- weryfikacja i analiza złozonych dokumentów pod katem spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych

II etap - test wiedzy

IIIetap - rozmowa kwalifikacyjna

 

Dokumenty niezbędne

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty dodatkowe

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

 

Aplikuj do 10 stycznia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 90140"

na adres:

Komenda Powiatowa Policji w Ustrzykach Dolnych

ul. 29 Listopada 33

38-700 Ustrzyki Dolne

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

Zespół Kadr i Szkolenia tel. 13 4608 360

Dokumenty należy złożyć do: 10.01.2022

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Ustrzykach Dolnych tel.13 4608 305

Kontakt do inspektora ochrony danych: możecie się państwo kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych z inspektorem ochrony danych osobowych drogą elektroniczną na adres: iod.ustrzyki_dolne@rz.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: informujemy że Państwa dane osobowe mogą być udostępniane tylko i wyłącznie uprawniony organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

 

Uprawnienia:

prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij