Kiwi.com odpowiada Ryanairowi w sprawie kart pokładowych
PRAGA, LONDYN.

Fot. Pixabay/CC0
Jak informowaliśmy, irlandzkie linie lotnicze Ryanair mnie uznają kart pokładowych wystawionych przez wywodzącego się z Czech internetowego agregatora informacji o lotach Kiwi.com. Ryanair określił wystawiane przez pośrednika karty jako „fałszywe” i zapowiedział, że ich posiadacze nie wejdą na pokład.
- Nie ma takiej „fałszywe” karty pokładowej - twierdzi Kiwi.com w przesłanej do naszej redakcji wiadomości (tłumaczonej automartycznie przez Google,, podpisanej przez Carol Barnes, szefową komunikacji. - Kiwi.com spełnia wszystkie wymogi, aby zapewnić naszym klientom bezpieczną podróż i robi to od lat. Oprócz dostarczania klientom karty pokładowej Ryanair, umieściliśmy ją również na tle marki Kiwi.com - wszystkie informacje są takie same, tylko kolory są inne.Gróźby, że nie klienci wejdą na pokład, to błahostka i zła praktyka Ryanaira, by dławić wybór klientów. Prawdziwym powodem tej akcji jest to, że Kiwi.com często sprzedaje bilety Ryanair taniej niż Ryanair i im się to nie podoba. Zachowanie Ryanaira jest po prostu okrutne, stawiając zysk przed wyborem konsumentów.