Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Dni Funduszy Europejskich w Podkarpackim Centrum Innowacji
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Dyrektor Kancelarii Prezydenta Rzeszowa - oferta pracy

Opublikowano: 2021-07-28 16:19:07, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Do Urzędu Miasta Rzeszowa tylko po wczesniejszym umówieniu się

 

Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Dyrektora Kancelarii Prezydenta Urzędu Miasta Rzeszowa

 

 

1. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie wyższe magisterskie,

- co najmniej 5- letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej związanej z ww. stanowiskiem,

- doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzkim,

- biegła znajomość przynajmniej jednego języka obcego,

- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

 

2. Wymagania dodatkowe:

- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych, prawo prasowe, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej oraz kpa,

- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,

- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,

- umiejętność organizacji pracy własnej i zespołowej,

- umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,

- biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel),

- komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, swoboda w wypowiadaniu się, dyspozycyjność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

 

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- inicjowanie i podejmowanie działań służących zapewnieniu stałego kontaktu Prezydenta i Urzędu z mieszkańcami,

- bieżące informowanie mieszkańców o planowanych i podejmowanych działaniach Prezydenta na rzecz miasta i mieszkańców, za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji,

- inicjowanie i organizowanie konsultacji społecznych z wykorzystaniem wszelkich dostępnych instrumentów dialogu społecznego,

- podejmowanie dialogu i organizacja spotkań Prezydenta z przedstawicielami rożnych środowisk społecznych, stowarzyszeniami, organizacjami pozarządowymi i aktywistami społecznymi w celu wypracowywania wspólnych decyzji i stanowisk, w sprawach będących w zakresie ich zainteresowania,

- koordynacja prowadzonych badań i analiz, dotyczących opinii na temat potrzeb i oczekiwań mieszkańców,

- wspieranie aktywności społecznej i obywatelskiej, szczególnie w formie inicjatywy lokalnej,- prowadzenie działań na rzecz wspólnoty sąsiedzkiej i integracji mieszkańców, w tym tworzenia partnerstw lokalnych oraz miejsc aktywności lokalnej,

- ciągła dbałość o wizerunek Miasta,

- inicjowanie i koordynacja działań, mających na celu nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z przedsiębiorcami,

- nadzór i koordynacja nad redagowaniem komunikatów prasowych oraz monitorowaniem mediów,

- prowadzenie profili Prezydenta i miasta w mediach społecznościowych,

- współpraca z komisjami Rady Miasta i Radami Osiedli, w zakresie spraw prowadzonych przez Kancelarię Prezydenta,

- nadzór nad przekazywaniem projektów uchwał do Biura Rady Miasta oraz nad prowadzeniem rejestru projektów uchwał Rady,

- koordynacja Rzeszowskiego Budżetu Obywatelskiego,

- nadzór nad realizacją zadań związanych z funkcją reprezentacyjną Prezydenta, w tym organizacja spotkań i uroczystości z udziałem Prezydenta, koordynacja wyjazdów służbowych Prezydenta, Zastępców Prezydenta, Sekretarza oraz Skarbnika,

- nadzór nad terminarzem spotkań Prezydenta, Zastępców Prezydenta i Sekretarza,

- organizacja pracy Kancelarii Prezydenta Urzędu Miasta oraz zarządzanie pracownikami Oddziałów Prezydialnego i Komunikacji Społecznej poprzez ustalanie priorytetów i hierarchizację zadań ze względu na ich znaczenie oraz terminowość, monitorowanie przydzielonej pracy, kontrolę postępów realizowanych zadań, nadzór nad prawidłowością wykonywanych zadań,

- nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników wydziału przepisów prawa, w tym z zakresu dyscypliny pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy,

- inicjowanie i podejmowanie działań służących rozwojowi zawodowemu pracowników wydziału,

- współdziałanie z innymi wydziałami, biurami, samodzielnymi stanowiskami oraz jednostkami organizacyjnymi miasta w zakresie realizacji zadań wykonywanych przez wydział,

- przygotowywanie propozycji do budżetu miasta w zakresie prowadzonych spraw, a następnie przestrzeganie zasad gospodarności w wydatkowaniu środków budżetowych z zakresu wydziału.

 

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga pracy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i narzędzi informatycznych,

 

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

- list motywacyjny,- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),

- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Kancelarii Prezydenta Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 9 sierpnia 2021 r.

 

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35064 Rzeszów.

 

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, 2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora. 3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa. 4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub tablicy ogłoszeń. 5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone. 6. Posiada Pani/Pan prawo do: a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych, d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona, e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00193 Warszawa). 7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

 

Do pobrania

Załączniki:

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij