Dyrektor Kancelarii Prezydenta Rzeszowa - oferta pracy
RZESZÓW.

Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Dyrektora Kancelarii Prezydenta Urzędu Miasta Rzeszowa
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- co najmniej 5- letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej związanej z ww. stanowiskiem,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzkim,
- biegła znajomość przynajmniej jednego języka obcego,
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych, prawo prasowe, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej oraz kpa,
- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,
- umiejętność organizacji pracy własnej i zespołowej,
- umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,
- biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel),
- komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, swoboda w wypowiadaniu się, dyspozycyjność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- inicjowanie i podejmowanie działań służących zapewnieniu stałego kontaktu Prezydenta i Urzędu z mieszkańcami,
- bieżące informowanie mieszkańców o planowanych i podejmowanych działaniach Prezydenta na rzecz miasta i mieszkańców, za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji,
- inicjowanie i organizowanie konsultacji społecznych z wykorzystaniem wszelkich dostępnych instrumentów dialogu społecznego,
- podejmowanie dialogu i organizacja spotkań Prezydenta z przedstawicielami rożnych środowisk społecznych, stowarzyszeniami, organizacjami pozarządowymi i aktywistami społecznymi w celu wypracowywania wspólnych decyzji i stanowisk, w sprawach będących w zakresie ich zainteresowania,
- koordynacja prowadzonych badań i analiz, dotyczących opinii na temat potrzeb i oczekiwań mieszkańców,
- wspieranie aktywności społecznej i obywatelskiej, szczególnie w formie inicjatywy lokalnej,- prowadzenie działań na rzecz wspólnoty sąsiedzkiej i integracji mieszkańców, w tym tworzenia partnerstw lokalnych oraz miejsc aktywności lokalnej,
- ciągła dbałość o wizerunek Miasta,
- inicjowanie i koordynacja działań, mających na celu nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z przedsiębiorcami,
- nadzór i koordynacja nad redagowaniem komunikatów prasowych oraz monitorowaniem mediów,
- prowadzenie profili Prezydenta i miasta w mediach społecznościowych,
- współpraca z komisjami Rady Miasta i Radami Osiedli, w zakresie spraw prowadzonych przez Kancelarię Prezydenta,
- nadzór nad przekazywaniem projektów uchwał do Biura Rady Miasta oraz nad prowadzeniem rejestru projektów uchwał Rady,
- koordynacja Rzeszowskiego Budżetu Obywatelskiego,
- nadzór nad realizacją zadań związanych z funkcją reprezentacyjną Prezydenta, w tym organizacja spotkań i uroczystości z udziałem Prezydenta, koordynacja wyjazdów służbowych Prezydenta, Zastępców Prezydenta, Sekretarza oraz Skarbnika,
- nadzór nad terminarzem spotkań Prezydenta, Zastępców Prezydenta i Sekretarza,
- organizacja pracy Kancelarii Prezydenta Urzędu Miasta oraz zarządzanie pracownikami Oddziałów Prezydialnego i Komunikacji Społecznej poprzez ustalanie priorytetów i hierarchizację zadań ze względu na ich znaczenie oraz terminowość, monitorowanie przydzielonej pracy, kontrolę postępów realizowanych zadań, nadzór nad prawidłowością wykonywanych zadań,
- nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników wydziału przepisów prawa, w tym z zakresu dyscypliny pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy,
- inicjowanie i podejmowanie działań służących rozwojowi zawodowemu pracowników wydziału,
- współdziałanie z innymi wydziałami, biurami, samodzielnymi stanowiskami oraz jednostkami organizacyjnymi miasta w zakresie realizacji zadań wykonywanych przez wydział,
- przygotowywanie propozycji do budżetu miasta w zakresie prowadzonych spraw, a następnie przestrzeganie zasad gospodarności w wydatkowaniu środków budżetowych z zakresu wydziału.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga pracy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i narzędzi informatycznych,
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Kancelarii Prezydenta Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 9 sierpnia 2021 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35064 Rzeszów.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, 2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora. 3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa. 4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub tablicy ogłoszeń. 5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone. 6. Posiada Pani/Pan prawo do: a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych, d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona, e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00193 Warszawa). 7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Do pobrania
Załączniki: