Praca w policji - stanowisko cywilne
JAROSŁAW.
Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu
37-500 Jarosław ul. Poniatowskiego 50
Ogłoszenie nr 73007 / 09.01.2021
Dołącz do nas jako: specjalista
Do spraw: prowadzenia Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo-Śledczych, Elektronicznego Rejestru Postępowań Sprawdzających, wprowadzania danych do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji w Zespole do Walki z Przestępczością Przeciwko Mieniu Wydziału Kryminalnego
Miejsce pracy
Jarosław, ul. Poniatowskiego 50
Ważne do 20 stycznia 2021 r.
Wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 3100,00 zł brutto
Osoba na tym stanowisku:
wprowadza do systemu informatycznego „Elektroniczny Rejestr Czynności Dochodzeniowo-Śledczych” dane dotyczące prowadzonych śledztw i dochodzeń
prowadzi w formie elektronicznej rejestr śledztw i dochodzeń (e-RSD)
wprowadza do systemu informatycznego „Elektroniczny Rejestr Czynności Dochodzeniowo-Śledczych” dane dotyczące prowadzonych postępowań sprawdzających
prowadzi w formie elektronicznej rejestr postępowań sprawdzających ( e-RPS),
wprowadza informacje, w tym dane osobowe, do właściwych zbiorów danych Krajowego Systemu Informacyjnego Policji
odczytuje, modyfikuje, usuwa dane z właściwych zbiorów danych z Krajowego Systemu Informacyjnego Policji
zapewnia właściwy obieg dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań przygotowawczych i czynności sprawdzających, w zakresie danych podlegających rejestracji w prowadzonych systemach informatycznych
obsługuje pozapolicyjne systemy informatyczne, wchodzące w skład Krajowego Systemu Informacyjnego Policji
zapewnienia ochronę przetwarzanym dokumentom przed nieuprawnionym dostępem, zniszczeniem lub utratą
Wymagania niezbędne
Wykształcenie: wyższe
Staż pracy co najmniej 2 lata Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w administracji publicznej. Znajomość: ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji , ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. kodeks karny, ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. kodeks postępowania karnego, Zarządzenie nr 70 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 grudnia 2019 r. w sprawie KSIP, Zarządzenie nr 4 Komendanta Głównego Policji z dnia 9 lutego 2017 r. roku w sprawie niektórych form organizacji i ewidencji czynności dochodzeniowo-śledczych Policji oraz przechowywania przez Policję dowodów rzeczowych uzyskanych w postępowaniu karnym, Umiejętność stosowania prawa w praktyce. Umiejętność obsługi komputera, w tym programu biurowego MS Office (Word, Excel), urządzeń biurowych. Umiejętność organizacji pracy własnej, dyspozycyjność, komunikatywność. Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r., poz. 742 tj.)
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Staż pracy co najmniej 2 lata Praktyka na stanowisku o podobnym zakresie zadań w jednostkach Policji lub administracji publicznej. Biegła znajomość obsługi komputera.
Co oferujemy
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno- biurowym. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym, oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne. Lokalizacja w budynku biurowym bez szybu wewnętrznego windy na 2 piętrze. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentem, obsługa monitora powyżej 4 godzin na dobę.
Ośmiogodzinny system pracy. Praca biurowa przed monitorem ekranowym w naturalnym i sztucznym oświetleniu. Budynek przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim – jedynie w zakresie windy do poziomu parteru budynku i toalety. Przy schodach wejściowych znajduje się zewnętrzny szyb windowy z windą dla osób niepełnosprawnych (tym dla osób poruszających się na wózku), skomunikowany z poziomem parteru. Wejście-wyjście z windy – bezpośrednio na hol główny budynku jednostki. Winda obsługiwana jest systemem przyjaznym dla osób niesprawnych ruchowo i niedowidzących, wyposażona jest w przyciski przywoławcze. Brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych i windy wewnętrznej.
Ze względu na brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, w budynku występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na piętrach dla osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po ciągach komunikacyjnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.
Realizowane zadania na opisanym stanowisku wymagają od pracownika znajomości obowiązujących przepisów i przestrzegania procedur.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Oferty można składać również w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
W ofercie należy podać numer ogłoszenia, nazwę komórki organizacyjnej oraz stanowisko na które składana jest oferta.
Oświadczenia - muszą zawierać datę i własnoręczny czytelny podpis kandydata - w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów formalnych.
Życiorys (CV), list motywacyjny muszą być własnoręcznie czytelnie podpisane - w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów formalnych.
W przypadku złożenia przez kandydata oświadczeń o innej treści niż wskazane w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych.
Długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych dokumentów.
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą mailową o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania rekrutacyjnego.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
I etap: Weryfikacja formalna i analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych,
II etap: Test wiedzy,
III etap: Test praktyczny ze znajomości obsługi komputera,
IV etap: Rozmowa kwalifikacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-02-01
Dokumenty niezbędne
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r., poz. 742 –tj.)
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj do 20 stycznia 2021
Aplikuj elektronicznie lub w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 73007"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji
w Jarosławiu
ul. Poniatowskiego 50
37-500 Jarosław
Dokumenty można złożyć również osobiście u Oficera Dyżurnego KPP w Jarosławiu (w holu budynku – na parterze).
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: nr tel. 47- 82-41 360 ( poniedziałek-piątek godz. 8.00-15.00)
lub mailowego na adres: jaroslaw@rz.policja.gov.pl
Dokumenty należy złożyć do: 20.01.2021
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Jarosławiu z siedzibą przy ul. Poniatowskiego 50, 37-500 Jarosław,
Kontakt do inspektora ochrony danych: Informujemy, że możecie się Państwo kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną na adres e-mail: iod.jaroslaw@rz.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboruInformacje o odbiorcach danych:
Informujemy, że Państwa dane osobowe mogą być udostępniane tylko i wyłącznie uprawnionym organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art, 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art, 6 ust, 1 lit, c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.