Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Dni Funduszy Europejskich w Podkarpackim Centrum Innowacji
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Oferta praca w urzędzie

Opublikowano: 2020-11-30 12:11:07, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

POWIAT RZESZOWSKI.

 

SEG.2110.05.2020.DB

Wójt Gminy Hyżne ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

inspektora ds. inwestycji i remontów w Referacie Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Hyżne.

 

1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Hyżne,

Hyżne 103,

36-024 Hyżne.

 

2. Wymagania niezbędne:

1. Wykształcenie wyższe techniczne na kierunku budownictwo, geodezja, inżynieria środowiska, ochrona środowiska, architektura, urbanistyka.

2. Co najmniej trzyletni staż pracy.

3. Posiadanie obywatelstwa polskiego.

4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.

7. Nieposzlakowana opinia.

 

3. Wymagania dodatkowe:

1. Umiejętność kosztorysowania.

2. Prawo jazdy kat. B.

3. Umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce.

4. Umiejętność weryfikacji dokumentacji budowlanej zgodnie z przepisami prawa.

5. Predyspozycje osobowościowe: zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność za realizowane zadania, rzetelność, obowiązkowość, kreatywność, sumienność, terminowość, komunikatywność.

6. Zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.

7. Umiejętność pracy w zespole.

8. Mile widziane uprawnienia budowlane.

9. Biegła znajomość posługiwania się aplikacjami biurowymi MS Office.

10. Znajomość obsługi podstawowych urządzeń biurowych.

11. Znajomość przepisów:

 - ustawy o samorządzie gminnym,

 - ustawy o pracownikach samorządowych,

 - ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

 - ustawy Prawo Budowlane,

 - ustawy prawo zamówień publicznych,

 - ustawy o drogach publicznych.

 

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1. Wykonywanie poleceń służbowych Kierownika Referatu Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami oraz kierownictwa Urzędu.

2. Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych w zakresie rzeczowym i finansowym.

3. Weryfikacja projektów inwestycyjnych.

4. Koordynowanie wykonawstwa inwestycji z zakresu gospodarki wodno - ściekowej oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań, w tym zakresie, łącznie z ich rozliczeniem.

5. Analiza możliwości pozyskiwania dofinansowania ze środków zewnętrznych.

6. Przygotowywanie do realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:

a) przygotowanie lub współudział w przygotowaniu założeń do opracowania dokumentacji technicznej planowanego zadania,

b) występowanie o niezbędne dokumenty formalno-prawne dotyczące procesu inwestycyjnego i remontowego,

c) przygotowanie, dla stanowiska ds. Zamówień Publicznych kompletnej dokumentacji technicznej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w celu ogłoszenia przetargu dla zadań inwestycyjnych.

7. Realizowanie zadań inwestycyjnych z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, w tym:

a) przekazywanie wykonawcom placów budowy;

b) sprawowania nadzoru i współpraca z wykonawcą, biurem projektów, inspektorem nadzoru przy realizacji zadań inwestycyjnych;

c) odbiór i rozliczanie realizowanych inwestycji;

d) sporządzenie sprawozdań i informacji z realizacji inwestycji.

8. Uczestnictwo w komisjach odbiorowych i gwarancyjnych.

9. Uczestnictwo w komisji przetargowej.

10. Prowadzenie spraw z zakresu aglomeracji oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych.

11. Bieżąca kontrola realizacji inwestycji oraz niezwłoczne informowanie kierownictwa Urzędu o stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w tym zakresie.

12. Przygotowywanie zakresów prac dotyczących bieżącego utrzymania, zlecanie robót do wykonania.

13. Przygotowywanie przedmiarów i obmiarów robót.

14. Współpraca z Zakładem Usług Komunalnych i Rekreacyjnych "GOSIR" w Hyżnem.

 

5. Warunki pracy na stanowisku:

1. Forma zatrudnienia: umowa o pracę.

2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

3. Wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.

4. Praca wymagająca odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu oraz kształtowania dobrych relacji interpersonalnych.

5. Praca umysłowa o charakterze administracyjnym, siedząca, przy komputerze powyżej 2 godzin dziennie, wymagająca kontaktów z petentami.

6. Miejsce pracy - budynek Urzędu Gminy, Hyżne 103.

7. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: styczeń 2021.

W miesiącu październiku 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór - załącznik nr 1 do ogłoszenia).

2. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.

3. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. zaświadczenie od pracodawcy lub pisemne referencje z potwierdzeniem okresu zatrudnienia u danego pracodawcy).

4. Oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór - załącznik nr 2 do ogłoszenia).

5. Oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór - załącznik nr 2 do ogłoszenia).

6. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór - załącznik nr 2 do ogłoszenia).

7. Oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowana opinią (wzór - załącznik nr 2 do ogłoszenia).

8. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

9. Kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi (np. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia, referencje).

Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie (wzór - załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.

 

7. Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwestycji i remontów" w siedzibie Urzędu Gminy Hyżne, pokój nr 1 (sekretariat) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Hyżne, Hyżne 103, 36-024 Hyżne, w terminie do dnia 18 grudnia 2020 r. Decyduje data wpływu do urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Hyżne po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o kandydatach spełniających wymagania formalne oraz o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Hyżne oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Hyżne.

 

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

 

UWAGA: Urząd Gminy Hyżne nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Urząd Gminy Hyżne, dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru - na podstawie art. 6 ust 1 lit. a i lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem oferty, dane osobowe przechowywane będą nie dłużej niż 7 miesięcy od zakończenia naboru, posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych, podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest dobrowolne jednakże niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru, odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.

 

1 załącznik nr 1_ do _ogłoszenia_kwestionariusz (2)

2 załącznik nr 2_do_ogłoszenia_oswiadczenia 2018 (1)

3 załącznik nr 3_do_ogłoszenia_oswiadczenieRODO (1)

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij