Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Praca w straży pożarnej – urzędnik cywilny

Opublikowano: 2020-09-08 10:30:37, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

SANOK.

 

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku

Ogłoszenie o naborze nr 68288 z dnia 08.09.2020 r.

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko starszy inspektor do spraw: finansowych

Sekcja Finansów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku

 

Miejsce wykonywania pracy:

Sanok

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej

ul. Wincentego Witosa 60

38-500 Sanok

 

WARUNKI PRACY

- stanowisko pracy wyposażone w komputer i inne urządzenia biurowe (wyposażone i dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych),

-   oświetlenie sztuczne i naturalne,

-   brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych,

-   brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,

-   brak wind (stanowisko pracy na II piętrze budynku)

 

ZAKRES ZADAŃ

Naliczanie uposażeń oraz innych świadczeń pieniężnych funkcjonariuszy, wynagrodzeń pracowników przy wykorzystaniu specjalistycznego programu płacowego

Prowadzenie dokumentacji dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych, przygotowanie rocznych informacji podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami

Rozliczanie zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników, przygotowanie zaświadczeń ZUS Z-3 w celu naliczenia zasiłków chorobowych

Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (ZUS ERP-7)

Obsługa programu „Płatnik”, w tym: sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych, deklaracji rozliczeniowych, rocznych informacji dla osoby ubezpieczonej

Sprawdzanie faktur (rachunków) pod względem formalno – rachunkowym oraz przygotowanie dokumentów do zatwierdzenia

Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, płatności wobec kontrahentów oraz rozliczeń z ZUS i US

Prowadzenie rozliczeń związanych z umowami cywilnoprawnymi oraz rozliczanie należności za podróże służbowe

Udział w przebiegu inwentaryzacji majątku Komendy Powiatowej

Archiwizacja dokumentacji księgowej budżetu

Prowadzenie spraw związanych z archiwum zakładowym podczas nieobecności pracownika, któremu są powierzone te czynności

Zastępstwo podczas nieobecności Głównego Księgowego

Obsługa kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendy Powiatowej PSP podczas nieobecności pracownika, któremu powierzono te czynności

Wykonywanie innych czynności wynikających z wytycznych Komendanta Głównego, Komendanta Wojewódzkiego oraz inne czynności zlecone przez Komendanta Powiatowego

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe i ukończone studia podyplomowe o profilu ekonomicznym

znajomość przepisów (prawa pracy, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych i rachunkowości) w zakresie realizowanych zadań

znajomość obsługi programów edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna, korzystanie z internetu

nieposzlakowana opinia

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

WYMAGANIA DODATKOWE

doświadczenie zawodowe:

znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości

praktyczna znajomość zagadnień księgowych

znajomość przepisów związanych z działalnością jednostek budżetowych

znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych

znajomość programów finansowo – księgowych

prawo jazdy kategorii B

rzetelność, sumienność, zdyscyplinowanie, skrupulatność, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole

umiejętność analitycznego myślenia

znajomość obsługi urządzeń biurowych

komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność i umiejętność pracy w szybkim tempie, spostrzegawczość, dobra pamięć i zdolność do logicznego rozumowania

praca wymaga samodzielności myślenia i przetwarzania złożonych lub różnorodnych informacji przy jednoczesnym znacznym obciążeniu pamięci oraz dużej koncentracji przez większość dnia pracy

znajomość zasad redagowania pism urzędowych

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

kserokopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych

kserokopie świadectw pracy z ewentualnych poprzednich miejsc zatrudnienia

zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia (braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku starszy inspektor)

oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

klauzula informacyjna RODO

kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 21.09.2020

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:

Sekretariat Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)

2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku

z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE „RODO”, informuję, że:

 

1.     Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku, ul. Wincentego Witosa 60, 38-500 Sanok.

2.     Inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się poprzez adres e- mail: u.redziniak@podkarpacie.straz.pl

3.     Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podstawie wymagań określonych w art.4 ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008r.

4.     Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są komórki realizujące proces naboru w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku

5.     Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

6.     Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia  naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Komendant Powiatowy PSP w Sanoku ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego stanowiska). Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, można odebrać w wydziale kadr KP PSP w Sanoku do 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone komisyjnie.

7.     Posiadają Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

8.     Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, że  przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.

9.     Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie wyłączenie z procesu naboru.

10.  Przetwarzanie podanych przez Państwa danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO z dnia 27 kwietnia 2016r.

 

                                                                                     Czytelny podpis

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nabór na stanowisko Starszy inspektor w KSC w tutejszej komendzie będzie przeprowadzony w następujących etapach:

1.   Wstępna ocena ofert oraz ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze od 22 do 23 września 2020 r. Tylko osoby spełniające wymogi przechodzą do dalszych etapów naboru. Ogłoszenie wyników I etapu w dniu 24 września 2020 r.

2.   Test sprawdzający wiedzę merytoryczną z zakresu prawa, administracji, znajomości ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, o służbie cywilnej, ochronie danych osobowych, ustawy o rachunkowości i o finansach publicznych w formie pisemnej. Test składa się z 30 pytań punktowanych 1 pkt za odpowiedź prawidłową i 0 pkt za odpowiedź błędną. Do dalszych etapów naboru przechodzą osoby, które uzyskały min. 20 pkt z testu. Test odbędzie się w dniu 29 września 2020 r.

3.   Przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej w dniu 2 października 2020 r.

4.   Po trzech etapach komisja wyłania pięć najlepszych kandydatur, które zostają przedstawione Komendantowi.

5.   Wybór kandydata spośród przedstawionych kandydatur. Ogłoszenie wyników naboru w dniu 6 października 2020 r.

 

Wyniki naboru ogłoszone zostaną na tablicy ogłoszeń w budynku Komendy Powiatowej PSP w Sanoku, na stronie internetowej KP PSP w Sanoku (www.straz.sanok.pl) oraz na stronie Urzędu Służby Cywilnej (www.dsc.kprm.gov.pl).

 

W związku z trwającą sytuacją epidemiczną terminy mogą ulec zmianie. Kandydaci w takim przypadku zostaną powiadomieni telefonicznie.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 13 4658900

 Do pobrania

WZORY OŚWIADCZEŃ:

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij