Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Dni Funduszy Europejskich w Podkarpackim Centrum Innowacji
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Praca w Straży Pożarnej – stanowisko cywilne

Opublikowano: 2020-05-14 09:38:27, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

LUBACZÓW.

Urzędnik w Urzędzie Wojewódzkim. Oferta pracy

 

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubaczowie

Ogłoszenie o naborze nr 63284 z dnia 14.05.2020 r.

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista Sekcja Finansów

 

Miejsce wykonywania pracy:

Lubaczów

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubaczowie

ul. Sobieskiego 13

37-600 Lubaczów

 

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym – praca z dokumentami.

Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem.

Narzędzia pracy: kserokopiarka, niszczarka, skaner.

Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.

Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.

Czas pracy – w systemie codziennym, od poniedziałku do piątku, w godzinach do 7:30 do 15:30.

Oświetlenie naturalne/sztuczne.

Brak podjazdów, wind i toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.

 

ZAKRES ZADAŃ

Prowadzenie pełnej księgowości w systemie finansowo - księgowym

Prowadzenie gospodarki finansowej jednostki oraz obsługa programu płacowego - opracowywanie i realizacja planów finansowych, budżetowych oraz sporządzanie bilansu rocznego

Analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji jednostki

Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących obiegu dokumentów finansowych i gospodarki materiałowej

Prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań pieniężnych

Sporządzanie sprawozdawczości finansowej i budżetowej w określonych przepisami terminach

Dokonywanie rozliczeń bankowych

Realizacja systemu wewnętrznej kontroli finansowej

Rozliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń funkcjonariuszy i pracowników komendy

Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy powiatowej

Obsługa programu ZUS Płatnik

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

Wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w komórkach finansowych

Znajomość przepisów (Prawa Pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o Służbie Cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości i ustawy o ubezpieczeniach społecznych) w zakresie realizowanych zadań

Biegła obsługa urządzeń biurowych

Znajomość zasad redagowania pism urzędowych

Znajomość programów edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna, korzystanie z internetu

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

WYMAGANIA DODATKOWE

Dyspozycyjność, komunikatywność, samodzielność, inicjatywa, umiejętnośc pracy w zespole, odpowiedzialność, systematyczność

Wykształcenie kierunkowe z zakresu rachunkowości

Praktyka (doświadczenie zawodowe) w jednostkach sektora finansów publicznych

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Świadectwa ukończenia studiów, kursów, szkoleń

Świadectwa pracy, zaświadczenia pracodawcy

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 24.05.2020

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubaczowie

ul. Sobieskiego 13

37-600 Lubaczów

Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie w formacie A4 z dopiskiem "NABÓR KSC" oraz imieniem i nazwiskiem kandydata.

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Lubaczowie z siedzibą w : 37-600 Lubaczów, ul. Sobieskiego 13, tel. 16 632 21 83, e-mail: kplubaczow@podkarpacie.straz.pl

Kontakt do inspektora ochrony danych: W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaczowie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, ul. Mochnackiego 4, 35-016 Rzeszów, tel. 17 747 02 24, e-mail: iod@podkarpacie.straz.pl

Cel przetwarzania danych:

przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są komórki realizujące proces rekrutacji w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaczowie. Dane osobowe nie będą przekazywane do innych odbiorców, do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Okres przechowywania danych:

czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

 

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

 

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są równoważne z równą uwagą, bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu będą dostępne na stronie internetowej http://www.kppsplubaczow.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie KP PSP w Lubaczowie w terminie do 29 maja 2020 r.

 

WZORY OŚWIADCZEŃ:

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij