Pracownik biurowy w Straży Pożarnej
RZESZÓW.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łańcucie
Ogłoszenie o naborze
nr 55448
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: starszy inspektor Wydział Organizacyjno-Kwatermistrzowski
Miejsce wykonywania pracy:
Łańcut
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łańcucie
ul. Grunwaldzka 68, 37-100 Łańcut
WARUNKI PRACY
- Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym – praca z dokumentami.
- Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem.
- Narzędzi pracy: kserokopiarka, niszczarka, skaner.
- Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.
- Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
- Czas pracy – w systemie codziennym, od poniedziałku do piątku, w godzinach do 7.30 do 15.30.
- Oświetlenie naturalne/sztuczne.
- Brak podjazdów, toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych
ZAKRES ZADAŃ
- Obsługa sekretariatu pełniącego rolę punktu kancelaryjnego komendy
- Protokołowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego PSP.
- Prowadzenie kalendarza spotkań Komendanta Powiatowego PSP oraz czuwanie nad jego realizacją.
- Prowadzenie dokumentacji z zakresu dyscypliny i służby: listy obecności, absencji, ewidencja urlopów, ewidencja delegacji służbowych, ewidencja wyjść służbowych.
- Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu służby strażaków systemu codziennego i zmianowego, pracowników cywilnych i nadzór nad prowadzeniem i rozliczaniem czasu służby przez dowódców JRG PSP dla strażaków systemu zmianowego oraz obsługa programu służącego do ewidencji czasu służby. Nadzór nad prawidłowością sporządzania harmonogramów służb systemu zmianowego.
- Prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego.
- Prowadzenie spraw socjalnych strażaków w zakresie świadczeń – dopłata do wypoczynku, przejazd na koszt PSP.
- Prowadzenie obsługi mieszkaniowej strażaków oraz pracowników cywilnych KP PSP w Łańcucie.
- Zaopatrywanie komendy w niezbędne pieczęcie urzędowe, nagłówkowe i podpisowe, prowadzenie rejestru pieczęci i ich likwidacja oraz nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych.
- Udzielanie informacji interesantom a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych pracowników.
- Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla Komendy Powiatowej PSP.
- Organizacja i obsługa posiedzeń prezydium Zarządu Związku OSP RP.
- Prowadzenie i ewidencjonowanie druków ścisłego zarachowania.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok W administracji lub sekretariacie.
- Znajomość przepisów (prawa pracy, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego) w zakresie realizowanych zadań.
- Biegła obsługa urządzeń biurowych.
- Znajomość zasad redagowania pism urzędowych.
- Znajomość programów edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna, korzystanie z internetu.
- Nieposzlakowana opinia.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Dyspozycyjność, komunikatywność, samodzielność, inicjatywa, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, systematyczność.
- Kurs kancelaryjno-archiwalny.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie kursu kancelaryjno-archiwalnego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 21.10.2019
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łańcucie
ul. Grunwaldzka 68
37-100 Łańcut
Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie w formacie A4 z dopiskiem „NABÓR POT” oraz imieniem i nazwiskiem kandydata .
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Łańcucie, z siedzibą w: 37-100 Łańcut, ul. Grunwaldzka 68, tel: (17) 225-88-50, e-mail: kplancut@podkarpacie.straz.pl.
Kontakt do inspektora ochrony danych: W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łańcucie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, ul. Mochnackiego 4, 35-016 Rzeszów, tel. 17 7470224, e-mail: iod@podkarpacie.straz.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są komórki realizujące proces rekrutacji w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łańcucie. Dane osobowe nie będą przekazywane do innych odbiorców, do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu będą dostępne na stronie internetowej http://www.straz-lancut.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie KP PSP w Łańcucie w terminie tygodnia od dnia wpływu wszystkich aplikacji.