Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Praca w policji (stanowisko cywilne)

Opublikowano: 2019-09-26 10:54:37, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

MIELEC.

 

Komenda Powiatowa Policji w Mielcu

Ogłoszenie o naborze

nr 54797

z dnia 26.09.2019 r.

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor do spraw: gospodarki mandatowej wydział wspomagający Komendy Powiatowej Policji w Mielcu

 

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W MIELCU

UL. WYSPIAŃSKIEGO 8

39-300 MIELEC

WARUNKI PRACY

 

-praca w siedzibie urzędu,

-ośmiogodzinny system pracy,

-stanowisko pracy usytuowane jest na drugim piętrze budynku nieprzystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim: brak wind, brak podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz budynku,

-w biurze oświetlenie naturalne i sztuczne.

 

ZAKRES ZADAŃ

Kompleksowa realizacja zadań w zakresie gospodarki mandatowej.

Prowadzenie postepowań szkodowych, w tym szkód transportowych i innych powstałych w mieniu Komendy Powiatowej Policji w Mielcu i jednostkach jej podległych (reprezentowanie w tym zakresie KPP w Mielcu).

Realizacja zadań w zakresie dojazdów funkcjonariuszy do służby zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym – przyjmowanie od funkcjonariuszy Policji oświadczeń o dojazdach do pracy oraz sporządzanie dokumentów do wypłat w celu zwrotu kosztów należności za dojazdy oraz przekazywania tych zestawień do Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.

Zamawianie, rozdysponowanie oraz prowadzenie ewidencji pieczątek i stempli w Komendzie Powiatowej Policji w Mielcu.

Prowadzenie zbiorów bibliotecznych Komendy Powiatowej Policji w Mielcu.

Archiwizacja dokumentów wytworzonych w Wydziale Wspomagającym.

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

Wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej

posiadanie obywatelstwa polskiego,

znajomość systemu operacyjnego MS Windows (Word, Excell),

umiejętność obsługi poczty internetowej,

samodzielność

odpowiedzialność,

znajomosc Ustawy o Służbie Cywilnej,

umiejetność pracy w zespole,

umiejętność samodzielnej organizacji pracy własnej,

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

WYMAGANIA DODATKOWE

Wykształcenie: wyższe wyższe ekonomiczne lub wyższe wraz z ukończonymi ekonomicznymi studiami podyplomowymi

staż pracy: co najmniej 5 lat w administracji publicznej

znajomość procedur w zakresie gospodarki mandatowej

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

życiorys

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 07.10.2019

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji w Mielcu

ul. Wyspiańskiego 8

39-300 Mielec

Sekretariat Komendanta Powiatowego Policji w Mielcu

I piętro, pokój 201

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzania o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Komendant Powiatowy Policji

w Mielcu z siedzibą przy ul. Wyspiańskiego 8, 39-300 Mielec;

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko pracy na podstawie  Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej;

3) podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu Pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej)  jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy

w służbie cywilnej;

4) jeżeli w dokumentach zostaną podane dodatkowe dane, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie. Zgodę w ten sposób wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie;

5) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu może zatrudnić na tym samym stanowisku  inną osobę spośród kandydatów, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;

6) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, w wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach mogą być podmioty uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie Komendy Powiatowej Policji w Mielcu w zakresie realizacji procesu rekrutacji;

7)przysługuje Pani/Panu prawo do:

a) żądania dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;

b) sprostowania swoich danych na podstawie art.16 RODO

c) ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO oraz ich usunięcia po ustaniu okresu przechowywania, w myśl obowiązujących przepisów;

8) Pani/Pana dane nie będą  poddawane zautomatyzowanym procesom związanym

z podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu;

9) Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unia Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej.

10) W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych

w Komendzie Powiatowej Policji w Mielcu:

a) listownie na adres Komendy Powiatowej Policji w Mielcu;

b) e-mailowo na adres: iod.mielec@rz.policja.gov.pl

11) W przypadku jeśli uzna Pani/Pan, że dane osobowe nie są przetwarzane w sposób prawidłowy, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia.

List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem.

Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu.

Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, które nie zawierają dokumentów i oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu lub złożone po terminie wskazanym

w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.

Techniki i metody selekcji: weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych, rozmowa kwalifikacyjna.

W przypadku dużej ilości ofert przewidujemy przeprowadzenie testu wiedzy i umiejętności.

Kandydatki/kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni telefonicznie.

Proponowane wynagrodzenie brutto: 2.735,86 zł + dodatek z tytułu wysługi lat (od 5% - przy stażu pracowniczym 5 lat, do 20% - przy stażu pracowniczym 20 lat).

Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 17 5845361

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij