Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Operator CNC w JPB Systeme - oferta pracy
Studiuj w Rzeszowie! Wybierz WSPiA!
PKS Rzeszów - oferty pracy

Nieuczciwi sprzedawcy prądu znowu szukają klientów

Opublikowano: 2019-03-04 15:11:12, przez: admin, w kategorii: Firmy

Na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie znów pojawili się nieuczciwi handlowcy, którzy podszywają się pod markę PGE. Odwiedzają klientów w domach i namawiają do zmiany sprzedawcy lub akceptacji rzekomo nowych taryf.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

W ostatnich dniach o takich wizytach informowali mieszkańcy Rzeszowa i Puław. Tymczasem PGE Obrót (która przejął m.in. klientów dawnego Rzeszowskiego Zakładu Energetycznego) informuje, że nie odwiedza swoich klientów w domach w celu podpisania nowych umów lub dokonania jakichkolwiek zmian w dokumentacji.

 

Żeby nie dać się oszukać, należy pamiętać o kilku ważnych zasadach:

1. Należy dokładnie sprawdzić tożsamość handlowca, który nas odwiedza i to, jaką firmę reprezentuje.

Nowe pożyczki unijne w BGK

2. Należy dokładnie zapoznać się z przedstawionymi dokumentami: skontrolować wysokość opłaty handlowej, kary za nieterminowe wpłaty oraz wszelkie dodatkowe koszty, a także sprawdzić, jakie są warunki rozwiązania umowy.

3. W przypadku podpisania umowy, należy zachować jeden egzemplarz.

 

W przypadku podpisania umowy poza siedzibą firmy (czyli np. w domu) mamy prawo do jej rozwiązana w ciągu 14 dni, bez żadnych negatywnych skutków.

 

Jeśli klient ma jakiekolwiek wątpliwości może zadzwonić pod numer Infolinii PGE 422 222 222. Często, taki telefon nie tylko pozwala ochronić siebie, ale także pomaga ostrzegać innych mieszkańców danego terenu.

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij