Pracownik biurowy
RZESZÓW.
Stanowisko: Koordynator ds. administracyjno-gospodarczych
Obowiązki:
- przygotowanie i realizacja założeń budżetu nieruchomości;
- monitoring obiektów pod kątem zużycia wynikającego z normalnej eksploatacji;
- planowanie prac konserwacyjnych i remontowych;
- pilnowanie terminowości wykonywanej obsługi serwisowej;
- planowanie i przydzielanie zadań dla podległego działu gospodarczego;
- kontrola i optymalizacja kosztów zarządzanej nieruchomości;
- współpraca z pozostałymi działami/spółkami wchodzącymi w skład grupy Omega Pilzno;
- współpraca z najemcami zarządzanej nieruchomości;
- bieżące i okresowe raportowanie z działalności obiektów.
Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana,
Płaca: od 2 700 zł brutto
Wymagania
- Wykształcenie średnie zawodowe 4-letnie
- znajomość języka angielskiego na poziomie początkującym A1
- rok stażu pracy
Pracodawca: OMEGA SILESIA SP. Z O.O.
Miejsce pracy: ul. Towarowa 12, 35-231 Rzeszów
Osoba do kontaktu: Michał Frydrych
E-mail: michal.frydrych@omega-pilzno.com.pl
Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.
Zamknij