Sekretarka
MIELEC.
Obowiązki:
- Prowadzenie sekretariatu szkoły językowej.
- Prezentowanie oferty szkoleń językowych.
- Bieżąca obsługa klientów.
- Współpraca z lektorami i Dyrekcją.
Umowa o pracę na czas określony
Cały etat, jedna zmiana
Płaca: od 2 500 zł brutto
Wymagania
- wykształcenie średnie ogólnokształcące
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1 - średnio zaawansowany
Adres: Centrum Językowe Patrycja Pierańska-Ogiegło
Miejsce pracy: Niepodległości 12, 39-300 Mielec,
Osoba do kontaktu: Janusz Ogiegło
Numer telefonu: 604423280
E-mail: praca@british-school.pl
Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.
Zamknij