Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Dni Funduszy Europejskich w Podkarpackim Centrum Innowacji
Studiuj transport - spedycję - logistykę
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Praca w Inspekcji Transportu Drogowego w Rzeszowie

Opublikowano: 2018-09-12 21:29:14, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 33899 z dnia 12.09.2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

podreferendarz do spraw: instalacji i utrzymania urządzeń rejestrujących,

Sekcja Kontroli Drogowej, Delegatura Południowo-Wschodnia

Miejsce wykonywania pracy:

Rzeszów, Delegatura Południowo-Wschodnia, 35-103 Rzeszów, ul. Hanasiewicza 21

 

WARUNKI PRACY

Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu, toalet, wind. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Praca biurowa we wszystkich siedzibach Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego.

 

ZAKRES ZADAŃ

- Parametryzowanie urządzeń oraz monitorowanie jakości materiału zdjęciowego w związku z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym;

- Monitorowanie na bieżąco działania i stanu technicznego urządzeń rejestrujących zainstalowanych w pasie drogowym dróg publicznych na obszarze delegatury oraz zapewnienie obsługi eksploatacyjnej, w tym realizowanie drobnych napraw tych urządzeń w związku z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania systemu nadzoru nad ruchem drogowym;

- Koordynowanie działań związanych z serwisowaniem, legalizacją i naprawą urządzeń rejestrujących oraz prowadzeniem rejestru sprawności tych urządzeń w związku z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania systemu nadzoru nad ruchem drogowym;

- Realizowanie spraw związanych z lokalizacją, instalacją i demontażem urządzeń rejestrujących, w tym opracowywanie niezbędnej dokumentacji oraz udział w odbiorach urządzeń w związku z rozbudową systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym;

- Współpracowanie z Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym oraz przedstawicielami organów administracji w związku z realizacją zadań związanych z instalacją urządzeń rejestrujących;

- Obsługiwanie interesantów i udzielanie informacji w zakresie funkcjonowania systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym, przyjmowanie oświadczeń i wyjaśnianie kwestii formalnych w związku z zapewnieniem prawidłowego prowadzenia postępowań w sprawach o wykroczenia.

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

- Wykształcenie: średnie

- prawo jazdy kat. ,,B’’;

- znajomość przepisów ustaw wraz z aktami wykonawczymi: ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o drogach publicznych;

- umiejętność obsługi komputera pakiet MS Windows (Word, Excel);

- umiejętność orientacji na klienta, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, współpracy w zespole, sumienność, komunikatywność, orientacja na rezultaty;

- Posiadanie obywatelstwa polskiego

- Korzystanie z pełni praw publicznych

- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

WYMAGANIA DODATKOWE

- Wykształcenie: średnie techniczne;

- szczególne uprawnienia: uprawnienia energetyczne G1E;

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

- Życiorys/CV i list motywacyjny

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

- oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat ,,B’’;

- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa

- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie posiadania uprawnień energetycznych G1E;

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

- Dokumenty należy złożyć do: 26.09.2018

- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

- Miejsce składania dokumentów:

- Główny Inspektorat Transportu Drogowego Biuro Dyrektora Generalnego,

- Al. Jerozolimskie 94

- 00-807 Warszawa

 

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia posła Zdzisława Gawlika z okazji Wielkanocy

- Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.243.2018.1369.

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administrator danych osobowych:

 

Administratorem, czyli organem decydującym o tym jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jest Główny Inspektor Transportu Drogowego z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa, e-mail: info@gitd.gov.pl, tel. (22) 220 48 88.

Inspektor Ochrony Danych:

 

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach

 

dotyczących swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iod@gitd.gov.pl lub tradycyjnie pod adresem: Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa (z dopiskiem ochrona danych osobowych).

Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:

 

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu:

 

• przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Okres przechowywania danych osobowych:

 

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okres prowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.

Prawo dostępu do danych osobowych:

 

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania, oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:

 

Gdy uzna Pani/Pan, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych Administrator naruszył przepisy RODO to ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Obowiązek podania danych i konsekwencje niepodania danych osobowych:

 

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zakwalifikowania aplikacji do dalszej weryfikacji oraz obowiązkiem wynikającym z Kodeksu pracy. W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie dopuszczenie kandydata do dalszego etapu rekrutacji.

Odbiorcy danych:

 

Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie upoważnieni pracownicy Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego. Informacja o wynikach naboru za wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata podlega upowszechnieniu poprzez publikację między innymi na stronach internetowych, na których ukazało się ogłoszenie o naborze. W tym przypadku odbiorcami Pani/Pana danych będą także użytkownicy Internetu.

Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej:

 

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie:

 

Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowania decyzji i nie będą profilowane. Oznacza to, że Administrator nie będzie dokonywał oceny Pani/Pana czynników osobowych, w szczególności do analizy lub prognozy

 

aspektów dotyczących efektów pracy, sytuacji ekonomicznej lub zdrowotnej. Jakakolwiek decyzja mogąca na Panią/Pana wpływać będzie podejmowana przez upoważnionego do tego pracownika Administratora.

 

INNE INFORMACJE:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

 

Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części

„dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę

elektroniczną.)

W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:

• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,

• weryfikacja wiedzy,

• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć,

wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Życzenia posłanki Teresy Pamuły

Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij