Asystent dyrektora
POWIAT ŁAŃCUCKI.
Zakres obowiązków:
- obsługa biura dyrektora,
- nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze dyrektora,
- zarządzanie kalendarzem i korespondencją dyrektora,
- organizacja i koordynacja spotkań w tym: zapraszanie i obsługa gości, przygotowywanie sali oraz niezbędnych materiałów,
- obsługa organizacyjna podróży służbowych dyrektora i pracowników Muzeum,
- udział w podróżach służbowych dyrektora oraz rozliczanie podróży służbowych,
- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji (również w języku angielskim),
- przygotowywanie dokumentów do podpisu, w tym sprawdzanie ich kompletności i zgodności z wewnętrznymi procedurami,
- sporządzanie sprawozdań, raportów, zestawień w tym redakcja tekstu,
- pośredniczenie w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach interesantów z dyrektorem Muzeum,
- porządkowanie i archiwizacja dokumentacji,
- współpraca ze starszym referentem w zakresie obsługi organizacyjnej, kancelaryjno-biurowej i korespondencyjnej Muzeum.
Umowa o pracę na okres próbny
Cały etat, jedna zmiana
Płaca: od 2 100 zł brutto
Wymagania
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracy na stanowisku asystenta(-ki) lub pracownika sekretariatu,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) konieczność komunikacji w tym języku zarówno pisemnej i ustnej,
- dobra znajomość programów pochodzących z pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, PowerPoint, Outlook ), w szczególności Power Point (sporządzanie prezentacji),
Pożądane cechy kandydatki/ kandydata:
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- konsekwencja w działaniu i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
- skrupulatność,
- miłe usposobienie i wysoka kultura osobista,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- zaangażowanie i dyspozycyjność
Adres:
Muzeum Polaków Ratujących Żydów Podczas Ii Wojny Światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej
37-120 Markowa 1487, powiat łańcucki
Osoba do kontaktu: Barbara Kwaśniak
Numer telefonu: 17 224 10 15
E-mail: sekretariat@muzeumulmow.pl
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie aplikacji w formie listu motywacyjnego, CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej oraz klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Asystent dyrektora przez Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).
Dokumenty aplikacyjne dopiskiem w tytule Asystent dyrektora należy składać do dnia 25.08.2018 r. na adres:
Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej
37-120 Markowa 1487
lub na adres e-mail: sekretariat@muzeumulmow.pl