Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Dni Funduszy Europejskich w Podkarpackim Centrum Innowacji
Studiuj transport - spedycję - logistykę
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Asystent dyrektora

Opublikowano: 2018-07-31 21:48:57, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

POWIAT ŁAŃCUCKI.

 

Zakres obowiązków:

- obsługa biura dyrektora,

- nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze dyrektora,

- zarządzanie kalendarzem i korespondencją dyrektora,

- organizacja i koordynacja spotkań w tym: zapraszanie i obsługa gości, przygotowywanie sali oraz niezbędnych materiałów,

- obsługa organizacyjna podróży służbowych dyrektora i pracowników Muzeum,

- udział w podróżach służbowych dyrektora oraz rozliczanie podróży służbowych,

- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji (również w języku angielskim),

- przygotowywanie dokumentów do podpisu, w tym sprawdzanie ich kompletności i zgodności z wewnętrznymi procedurami,

- sporządzanie sprawozdań, raportów, zestawień w tym redakcja tekstu,

- pośredniczenie w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach interesantów z dyrektorem Muzeum,

- porządkowanie i archiwizacja dokumentacji,

- współpraca ze starszym referentem w zakresie obsługi organizacyjnej, kancelaryjno-biurowej i korespondencyjnej Muzeum.

Umowa o pracę na okres próbny

Cały etat, jedna zmiana

Płaca: od 2 100 zł brutto

Wymagania

- wykształcenie wyższe

- doświadczenie w pracy na stanowisku asystenta(-ki) lub pracownika sekretariatu,

- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) konieczność komunikacji w tym języku zarówno pisemnej i ustnej,

- dobra znajomość programów pochodzących z pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, PowerPoint, Outlook ), w szczególności Power Point (sporządzanie prezentacji),

Pożądane cechy kandydatki/ kandydata:

- bardzo dobra organizacja pracy,

- umiejętność pracy pod presją czasu,

- konsekwencja w działaniu i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,

- skrupulatność,

- miłe usposobienie i wysoka kultura osobista,

- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,

- zaangażowanie i dyspozycyjność

Adres:

Muzeum Polaków Ratujących Żydów Podczas Ii Wojny Światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej

37-120 Markowa 1487, powiat łańcucki

Osoba do kontaktu: Barbara Kwaśniak

Numer telefonu: 17 224 10 15

E-mail: sekretariat@muzeumulmow.pl

 

Zainteresowanych prosimy o dostarczenie aplikacji w formie listu motywacyjnego, CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej oraz klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Asystent dyrektora przez Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).

 

Dokumenty aplikacyjne dopiskiem w tytule Asystent dyrektora należy składać do dnia 25.08.2018 r. na adres:

Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej

37-120 Markowa 1487

lub na adres e-mail: sekretariat@muzeumulmow.pl


 

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij