„Rate My Flight” - oceń lot w Ryanair
DUBLIN. Dziś (poniedziałek, 19 września 2016) Ryanair wprowadził możliwość oceny lotu.

Fot. ryanair.com
Usługa „Rate My Flight” jest już dostępna w siedmiu wersjach językowych i umożliwia pasażerom - zaraz po wylądowaniu - przesłanie swoich opinii w czasie rzeczywistym poprzez aplikację mobilną.
Oceniać można jak ogólne wrażenie z lotu, wejście na pokład, uprzejmość załogi, jakość serwisu na pokładzie, czy też wybór posiłków oraz napojów; w skali od 1 do 5, przy czy 1 to wynik bardzo słaby, a 5 bardzo dobry.
Już ponad 8.000 brytyjskich oraz irlandzkich klientów skorzystało z usługi „Rate My Flight” w czerwcu oraz lipcu. Dotychczasowe wyniki pokazują, iż 89% badancyh jest zadowolonych z lotu. Usługa jest w tej chwili dostępna w języku polskim, angielskim, francuskim, hiszpańskim, holenderskim, niemieckim oraz włoskim poprzez aplikację mobilną Ryanair, którą pobrać można poprzez iTunes lub Google Play stores.
- Usługa oceny lotu „Rate My Flight” jest jedną z naszych ostatnich inicjatyw powstałych w ramach 3. roku realizacji programu „ Always Getting Better” - mówi Robin Kiely z Ryanaira. Czekamy na oceny, które pomogą nam udoskonalać wszystkie elementy obsługi klienta.