Jak zarządzać pracownikami? - Biznes na luzie
RZESZÓW.

\
Kolejne spotkanie z cyklu "Biznes na luzie" zaplanowane jest 5 listopada 2015. Tym razem w nowym miejscu - Hilton Garden Inn w Rzeszowie, czyli hotel hotel obok Millenium Hall. Podczas spotkania o temacie "zarządzanie pracownikami" wystąpią dwie ekspertki HR: Partnerem spotkania jest firma REEA.
Listopadowe spotkanie dotyczyć będzie tematu zarządzania zasobami ludzkimi w firmie. Dwie ekspertki (Dorota Konieczna-Herdzik oraz Marta Bober-Lal) przybliżą tematy związane z HR-em w firmach.
Dorota Konieczna-Herdzik opowie o pozyskiwaniu nowych pracowników (rekrutacja zewnętrzna i wewnętrzna), zabezpieczeniu zasobów ludzkich w organizacji – tworzenie kadry rezerwowej od wychowywania zastępców kadry kierowniczej do budowania programu rozwoju menedżerów, sposobach wzbudzania zaangażowania pracowników i wyciągania drzemiącego w nich potencjału, identyfikacji talentów i zadbania o ich rozwój, aby utrzymać ich w organizacji czy mentoring jako narzędzie do dzielenia się wiedzą w organizacji i kluczowa rola komunikacji w firmie – efektywne sposoby przekazywania informacji.
Dorota Konieczna-Herdzik od 13 lat pracuje w firmie Tryumf - pełnomocnik zarządu ds. HR. Z HR związana od 4 lat. Odpowiedzialna min.za rekrutację, wdrożyła z sukcesem w firmie program onboardingowy oraz program stażystów. Od 4 lat nadzoruje systemy ocen pracowniczych. W ubiegłym roku prowadziła cykliczne szkolenia wewnętrzne dla działów sprzedaży, którym pomagała w wypracowywaniu metod podnoszenia skuteczności zespołów handlowych. W ostatnim czasie szczególnie zainteresowana tematyką ścieżek rozwoju, aktualnie prowadzi projekt wychowywania zastępców kadry kierowniczej, odpowiada również za program budowania rozwoju menadżerów, oraz za przygotowanie kadry rezerwowej.
Marta Marta Bober-Lal natomiast opowie o innowacyjnej strategii rozwoju dla małych i średnich firm. Metoda BlitzGrow wychodzi naprzeciw potrzebom współczesnych małych i średnich przedsiębiorstw, dostarczając kompleksowego wsparcia dla przedsięwzięć, których celem jest transformacja organizacji. Metoda BlitzGrow ma być kompleksową transformacją procesów poznawczych pracowników, metodą skutecznego osiągania celów i stymulowania kreatywności, sposobem na radykalną poprawę przywództwa i umiejętności pracy zespołowej dla zwiększenia efektywności organizacji, zwiększenie efektywności ekonomicznej działań oraz tworzenie wysokowydajnej kultury pracy przyczyniającej się w efekcie do transformacji organizacji.
Marta Bober-Lal jest specjalistką w dziedzinie zarządzania, komunikacji, sprzedaży. Umiejętności zawodowe nabywała w małych jak i dużych organizacjach. Od 8 lat z sukcesami przekazuje swoją wiedzę, prowadząc szkolenia z zakresu komunikacji, negocjacji, zarządzania, CSR czy obsługi klienta. Jest praktykiem w obszarach związanych z doradztwem menedżerskim, sytuacyjnym, i doradztwem rozwojowym. Zdobyła doświadczenie w realizacji projektów w ramach funduszy unijnych. Jest konsultantem HR specjalizacja strategie personalne i rozwoju. Równolegle ze szkoleniami prowadzi procesy coachingowe w ramach biznes coaching oraz coachingu rozwojowego (life coaching). Uwielbia czytać, przede wszystkim na temat przywództwa, rozwoju osobistego. Prywatnie szczęśliwa żona i matka dwójki wspaniałych dzieci.
Spotkanie odbędzie się w hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie 5 listopada 2015r o godzinie 18:00. Zapraszamy już od 17:30 do rejestracji. Więcej informacji o wydarzeniu na stronie www.biznesnaluzie.pl. Udział w wydarzenia jest płatny 20 PLN.