Promocja marki Carpathia
PODKARPACKIE. Przedstawiciele branży turystycznej m.in. ze Szwajcarii, Francji, Włoch i Niemiec poznają potencjał i przyrodniczy i kulturowy Karpat.

Celem wizyty, która rozpocznie sie w Krakowie, ma być poznanie, charakterystyczną dla karpackiego pogranicza, specyfikę przenikania się kultur. przejawiającą się m.in. w zabytkach drewnianej architektury sakralnej (katolickiej i prawosławnej) wpisanych na Światową Listę Dziedzictwa, dotknięcie mistyki bieszczadzkich gór. Cała podróż ma być – w zamyśle organizatorów, Euroregionu Karpackiego - kwintesencją wartości, jakie zawiera w sobie marka "Carpathia".
Odwiedzimy takie miejsca jak:
Donimirski Boutique Hotels - Luxury & Boutique Hotels (Kraków)
Parafia rzymskokatolicka p.w. św. Michała Archanioła w Binarowej
Biecz -
Bielanka (powiat gorlicki) - w zagrodzie dziegciarza
Łosie - Zagroda Maziarska
Szymbark - Skansen Wsi Pogórzańskiej
Kwiatoń - cerkiew
Cerkiew Opieki Matki Bożej w Hańczowej
Wysowa-Zdrój Nad Wysową
Bardejów - Po słowackiej stronie, szlakiem zabytków z dziedzictwa UNESCO
Ladomirov - Cerkiew Michała Archanioła
Medzilaborce - Muzeum Andy Warhol'a
Dwór Kombornia Hotel & SPA
Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie
Muzeum Przemysłu Naftowego i Gazowniczego im. I. Łukasiewicza w Bóbrce
Chata Wędrowca
Zagroda Pokazowa Żubrów
Haczów - Kościół z polichromiami z XV w.







