Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Reklamacja może dotyczyć wszystkich usterek kupionego produktu

Opublikowano: 2011-09-19 16:45:22, przez: admin, w kategorii: Biznes

Vision Express pod lupą UOKiK. Ulotki informacyjne spółki wprowadzały konsumentów w błąd – uznał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Firma zobowiązała się do zmiany zakwestionowanych postanowień.

Szkoła Wizażu i Stylizacji stosowała bezprawne zapisy w umowach

 Vision Express prowadzi na terenie całej Polski sieć salonów optycznych. Zastrzeżenia Urzędu wzbudziła ulotka informacyjna, którą przedsiębiorca udostępniał w swoich salonach. Zdaniem UOKiK treść ulotki mogła wprowadzać konsumentów w błąd co do zakresu przysługującego im prawa do reklamacji. Przedsiębiorca niezgodnie z prawem ograniczył możliwość zgłaszania reklamacji wadliwych okularów. Zgodnie z informacjami Vision Express, konsument nie mógł reklamować określonych przez przedsiębiorcę usterek m. in. przebarwień szkieł. Tymczasem, zgodnie z prawem, konsument może składać reklamację dotyczącą wszystkich usterek kupionego produktu.

- Prezes UOKiK Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel uznała, że przedsiębiorca wprowadził konsumentów w błąd - Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Vision Express zobowiązał się do zaniechania stosowania kwestionowanych postanowień i zmiany treści ulotki informacyjnej. Decyzja nie jest ostateczna, przysługuje od niej odwołanie do sądu.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij