Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Program Czyste Powietrze - zobacz zasady naboru
Przystanek Czas na podkarpacką młodzież

IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach 2014

Opublikowano: 2014-10-08 13:04:04, przez: admin, w kategorii: Samorządy

RZESZÓW. Jak stworzyć unikalny w skali kraju wizerunek miejsca atrakcyjnego dla mieszkańców, turystów i inwestorów? O tym, a także o trendach i wizjonerskich projektach będzie mowa podczas IV Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie odbędzie się w dniach 20-21 listopada br. w Rzeszowie.

IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach 2014

 

W ciągu ostatnich kilku rozwinęło się świadome kształtowanie wizerunku miejsc i regionów. Pionierami były największe polskie miasta, które wyznaczały standardy, inspirując się przykładami z Zachodu. Dzisiaj marketing terytorialny nie jest wyłącznie domeną dużych aglomeracji i regionów. Jednak w tej dziedzinie wciąż nie brakuje znaków zapytania, których dostarczają np. nowe technologie. Czwarta edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach będzie okazją do dyskusji na ten temat.

 

Zaciekawić, zaintrygować, zainspirować a wreszcie zmobilizować do działania i przyciągnąć studentów, turystów, inwestorów oraz zwrócić uwagę mediów. Aby tego dokonać, nie wystarczą już standardowe działania. Świat marketingu i technologii tak szybko ewoluuje, że efekty można uzyskać tylko przebijając się w nieszablonowy sposób do świadomości i wyobraźni odbiorców. W tym celu warto obserwować i analizować pojawiające się nowości. Z każdym rokiem poznajemy kolejne innowacyjne rozwiązania i narzędzia, które mogą okazać się kluczem do sukcesu. Przykładem są social media i aplikacje mobilne będące skutecznym uzupełnieniem tradycyjnych działań. Jednak ich zastosowanie powinno być spójne i tożsame z realizowaną strategią promocji, a zatem adekwatne do wyznaczonych celów i zdefiniowanych grup odbiorców.

 

Markę tworzą emocję i historia

Paradoksalnie sukces w zakresie kreowania marki mogą odnieść dzisiaj nie tylko potężne aglomeracje i regiony. Małe miejscowości nie powinny mieć kompleksów, bo wysokość budżetu na promocję, nie zawsze przekłada się na jej efekty. - Dzisiaj skuteczność warunkują: dobry pomysł, zdefiniowanie unikatowych atutów, stworzenie oferty i zakomunikowanie jej przy użyciu odpowiednich narzędzi. Ważnym trendem staje się promowanie miejsc poprzez doświadczenia - podsumowuje dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o. Experiential marketing, o którym mowa, to koncepcja budowania wizerunku i relacji na bazie emocji oraz doznań, które zakorzenią się w świadomości odbiorcy. Wrażenia, z którymi łączyć się będzie dane miejsce, mogą stanowić o przewadze konkurencyjnej.

 

Dyskusja o przyszłości marketingu miejsc

Już po raz czwarty, w dniach 20-21 listopada br. w Rzeszowie, odbędzie się spotkanie adresowane do wszystkich, którzy związani są z budowaniem i promocją wizerunku miast oraz regionów. O tajnikach kreowania marek miejsc opowiedzą przedstawiciele firm, agencji marketingowych oraz mediów z całej Polski. W programie dwudniowego wydarzenia znajdzie się kilkanaście godzin prelekcji i praktycznych warsztatów. Podczas Kongresu będzie mowa o dobrych praktykach z zakresu marketingu terytorialnego oraz roli, jaką w tej dziedzinie pełnią jednostki samorządu. Ubiegłoroczna odsłona spotkania zgromadziła przeszło 150 uczestników.

 

Głównymi partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o.

Szczegóły na stronie internetowej wydarzenia www.podkarpackie.org.pl.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij