Sesja rady powiatu sanockiego 28 marca 2014
SANOK. Radni powołają sekretarza i zdecydują o tym, czy wystąpić z Podkarpackiego Stowarzyszenia Samorządów Terytorialnych.
W piątek (28 marca 2014 r.) o godz. 9 w Sali Herbowej Urzędu Miasta Sanoka odbędzie się L (40) sesja Rady Powiatu w Sanoku
Porządek obrad
1. Otwarcie obrad
2. Powołanie sekretarza.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Sprawozdanie przewodniczących komisji z pracy komisji między sesjami.
5. Sprawozdanie starosty z pracy yarządu między sesjami i wykonania uchwał Rady Powiatu.
6. Podjęcie uchwały w sprawie regulaminu przyznawania nagród dla nauczycieli.
7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę własną Nr XLVIII/497/2013 z dnia 30 grudnia 2013r. w sprawie nadania statutu Domowi Dziecka im. Św. Józefa w Sanoku.
8. Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia powiatu sanockiego z Podkarpackiego Stowarzyszenia Samorządów Terytorialnych.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Sanockiego na 2014 rok (kwota 2.124.812 zł).
10. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Sanockiego na lata 2014 – 2028.
11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w roku 2014.
12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Sanockiego na 2014 rok (kwota 2.500 zł –Dom Dziecka im. Św. Józefa w Sanoku).
13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Sanockiego na 2014 rok (kwota 2.632 zł –Środowiskowy Dom Samopomocy w Zagórzu).
14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Sanockiego na 2014 rok (kwota 2.000 zł).
15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Sanockiego na 2014 rok (kwota 1.211.399 zł).
16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Sanockiego na 2014 rok (kwota 2.130.000 zł).
17. Przyjęcie Sprawozdania Starosty z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku za 2013 rok.
18. Sprawozdanie z realizacji w 2013 roku programu współpracy powiatu sanockiego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
19. Interpelacje i zapytania radnych.
20. Wnioski i oświadczenia.
21. Zamknięcie obrad sesji.