Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Praca w Urzędzie (polityka społeczna)

Opublikowano: 2024-10-20 19:51:36, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

ORA-K.2110.90.2024

Prezydent Miasta Rzeszowa

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

Podinspektora w Wydziale Polityki Społecznej (Referat ds. Polityki Senioralnej, Włączenia Społecznego i Projektów)

Urzędu Miasta Rzeszowa

1. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie wyższe,

- wymagany profil: prawo, administracja, nauki społeczne lub nauki humanistyczne,

- biegła znajomość obsługi Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),

- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:

- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o samorządzie powiatowym, o finansach publicznych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o fundacjach, Prawo o stowarzyszeniach,

- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,

- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,

- doświadczenie zawodowe w pracy w organizacji pozarządowej lub w administracji publicznej w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

- znajomość zasad programowania i wdrożenia funduszy europejskich,

- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,

- umiejętność organizacji pracy własnej i zespołowej,

- umiejętność przygotowywania i weryfikacji dokumentacji projektowej związanych z realizacją zadań finansowych ze środków zewnętrznych,

- umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,

- komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, swoboda w wypowiadaniu się, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- prowadzenie spraw dotyczących współpracy samorządu Miasta Rzeszowa z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w tym:

a) przygotowanie projektów rocznych i wieloletnich programów współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

b) opracowanie sprawozdania z realizacji programu współpracy,

c) koordynowanie procesu konsultacji projektów aktów prawnych dotyczących działalności statutowej organizacji pozarządowych oraz podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie z Rzeszowską Radą Działalności Pożytku Publicznego oraz organizacjami pozarządowymi,

d) udział w spotkaniach konsultacyjnych z organizacjami pozarządowymi,

e) organizacja i promocja spotkań organizowanych przez Referat ds. Polityki Senioralnej, Włączenia Społecznego i Projektów dla organizacji pozarządowych, w tym „Kawy z NGO”,

f) organizowanie współpracy pozafinansowej z organizacjami pozarządowymi, m. in. organizowanie szkoleń, konferencji i spotkań organizacji pozarządowych,

g) wyszukiwanie projektów, programów i gruntów umożliwiających uzyskanie dofinansowanie na działalność podejmowaną przez organizacje pozarządowe,

h) informowanie organizacji pozarządowych o projektach, programach i grantach umożliwiających uzyskanie dofinansowania na podejmowanie przez nie działania,

- prowadzenie spraw związanych z realizacją przez organizację pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zadań publicznych z zakresu działań na rzecz włączenia społecznego, w tym:

a) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ogłoszenia konkursu,

b) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do funkcjonowania komisji konkursowych ds. opiniowania ofert, w tym protokołów z posiedzenia komisji,

c) analiza, pod kątem zgodności z przyjętymi zasadami, określonymi w dokumentach konkursowych, ofert realizacji zadań publicznych, składanych przez organizacje pozarządowe,

d) weryfikacja formalna oraz analiza pod kątem celowości realizacji zadań zgłaszanych przez podmioty uprawnione w trybie pozakonkursowym,

e) przygotowanie projektów umów,

f) nadzór nad realizacją umów oraz analiza i weryfikacja sprawozdań oraz przygotowywanie projektów pism dot. wyników weryfikacji tych sprawozdań,

- prowadzenie spraw związanych z realizacją projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych z obszary włączenia społecznego, w tym współpracy z Wydziałem Pozyskiwania Funduszy Urzędu Miasta Rzeszowa, w szczególności:

a) udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych, w tym sporządzenie propozycji opisów merytorycznych przedsięwzięć, których realizację inicjuje Wydział Polityki Społecznej,

b) udział w pracach zespołów roboczych odpowiedzialnych za terminową realizację projektów.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego oraz komputerowego i narzędzi informatycznych.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

- list motywacyjny,

- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności

prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym

podpisem oraz bieżącą datą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale Polityki Społecznej (Referat ds. Polityki Senioralnej, Włączenia Społecznego i Projektów) Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 21 października 2024 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35- 064 Rzeszów.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów,

2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.

4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub tablicy ogłoszeń.

5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.

6. Posiada Pani/Pan prawo do:

a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,

e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa).

7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

 Do pobrania

 Kwestionariusz

 Oświadczenie

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij